Gezondheid alle pijlers

onregelmatige menstruatie, tips?

27-01-2013 12:38 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,

Ik ben sinds vorige week maandag (14-01) ongesteld. Ik was nog niet klaar met mijn pilstrip, dus een doorbraakbloeding.

Nu is het een paar dagen minder geweest, maar vanmorgen was het toch weer wat heviger.

Nu ga ik morgen naar mijn huisarts. Ten eerste omdat het mij niet goed lijkt om zo lang ongesteld te zijn en ten tweede om te vragen voor een andere anti-conceptie.

Op dit moment slik ik dus de pil, als ik deze niet slik word ik niet ongesteld. Ik slik mijn pil ook altijd twee strips achter elkaar.

Nu was mijn vraag of jullie bekend zijn met andere anti-conceptie middelen en wat jullie ervaring daarmee is. Zoals het spiraaltje, prikpil, nuvaring enz. Heb al wel rondgekeken op internet, maar zie door de bomen het bos niet meer...

Bedankt alvast
Ik ben blij met mijn Nuvaring, maar zoveel vrouwen zoveel ervaringen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Weet je ook waarom je niet ongesteld wordt als je de pil niet slikt?

Pil, Mirena, condooms en Implanon gebruikt. Implanon bevalt tot nu toe het beste.
Weet je waarom je niet menstrueert zonder pil?

Ik herken het wel vanuit de tijd voor ik anticonceptie gebruikte, toen heb ik 2 keer gemenstrueerd in 3 jaar tijd, maar het blijkt dat eitjes bij mij blaasjes blijven en niet volgroeien, dus geen eisprong, dus in feite geen anticonceptie nodig.
Implanon menstrueerde ik trouwens iedere maand de 2e keer dat ik hem had, dus zou ik ook niet aanraden.
Tot ongeveer twee jaar geleden slikte ik maar één strip en opeens werd ik niet meer ongesteld tijdens mijn stopweek, tijdje mee rondgelopen. Toen naar de ha geweest, zij adviseerde toen om maar twee strippen te slikken. Kon ook te maken hebben mijn overgewicht.
Zelfde als wat theelepel omschrijft, alleen kleine eiblaasjes die nit springen. Ik ben nooit ongesteld.

PCOS heet het.
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole
Even een update, net terug van de HA, uitstrijkje gemaakt en een kweek, over twee weken de uitslag. Gevraagd om een andere anticonceptie, ze vond het nu in eerste instantie niet nodig, en wilde eerst de uitslag afwachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven