Gezondheid alle pijlers

Ontpillen

31-10-2016 16:56 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo , ik ben sinds 3 maanden gestopt met de pil niet omdat ik een kinderwens heb maar meer omdat ik geen pil meer mag slokken. De eerste maand was mijn cyclus 27 dagen en de tweede 24 nu zit ik al op dag 30. Ik ben nu enorm in paniek vanmorgen test gehaald maar God zij dank niet zwanger. Zou t door t ontpillen kunnen komen ? Groetjes !
Heb je je atoomklok wel aangezet?
Als je jaren aan de pil bent geweest kan het echt maanden duren voordat je een regelmatige cyclus hebt. Ik zou me hier niet te druk om maken.
Meestal als ik stop met de gewone pil word ik na 3 dagen wel ongesteld, maar toen ik met de prikpil stopte duurde het een jaar voordat ik weer ongesteld werd
Ik ben een jaar geleden gestopt en de eerste 4 maanden niet ongesteld geweest. Vervolgens heel onregelmatig. Mijn cyclus is nu eindelijk weer een beetje normaal.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Er zijn meer vrouwen met van nature een onregelmatige dan met een regelmatige cyclus. Het lijkt alleen vaak anders omdat zoveel vrouwen de pil slikken. Maar het kan ook zo zijn dat je cyclus over een aantal maanden wel regelmatig wordt. Een onregelmatige cyclus wil ook helemaal niet per se zeggen dat je minder vruchtbaar bent of dat je geen eisprong hebt. En een regelmatige cyclus wil helemaal niet betekenen dat je wel vruchtbaar bent. Dus zo lang het niet lukt om zwanger te worden terwijl je dat wel wilt, maakt het niet uit hoe onregelmatig je cyclus is.
Hier een worteltje, daar wat groen, lekker rennen in het gras.
Wat was het leven makkelijk toen ik nog een konijntje was.
Misschien even met je huisarts bespreken welke ac je wel mag, deze zenuwen elke maand lijken me niet goed voor je bloeddruk
Ik ben 24 jaar en niet meer ongesteld door prikpil maar toen ik geen seks had en ongesteld was heb ik echt nooit mijn cyclus tot op de dag bij gehouden. Voelde altijd aan wanneer ik ongesteld werd. En toen ik seks had eerste keer met condoom ook je weet dat iedere 3 weken raak was maar verder als ik ongesteld werd maakte ik me eigenlijk nooit zorgen of het een keer langer of korter duurde
quote:merlineke schreef op 31 oktober 2016 @ 17:20:

Er zijn meer vrouwen met van nature een onregelmatige dan met een regelmatige cyclus. Het lijkt alleen vaak anders omdat zoveel vrouwen de pil slikken. Maar het kan ook zo zijn dat je cyclus over een aantal maanden wel regelmatig wordt. Een onregelmatige cyclus wil ook helemaal niet per se zeggen dat je minder vruchtbaar bent of dat je geen eisprong hebt. En een regelmatige cyclus wil helemaal niet betekenen dat je wel vruchtbaar bent. Dus zo lang het niet lukt om zwanger te worden terwijl je dat wel wilt, maakt het niet uit hoe onregelmatig je cyclus is.Daar heb je zeker gelijk in, maar ik vond het toch een enge gedachte,hoor. Dat ik maar niet ongesteld werd toendertijd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven