Gezondheid alle pijlers

Ontsteking eileider of eierstokken?

14-05-2010 10:30 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 1,5 jaar heb ik een spiraaltje waar ik tot nu toe nooit last van heb gehad. Nu heb ik sinds kort dat ik zeer vaak moet plassen en pijn heb aan wat lijkt mijn linker eierstok. Die ik ook voel zitten (iig ik denk dat het mijn eierstok is) als ik over mijn linkerkant van mijn buik wrijf. En soms zie je ook echt iets een beetje uitsteken aan die kant van mijn buik. Ook heb ik er een zeurderige pijn.

Vanmiddag ga ik al naar de huisarts maar ik vroeg me af of mensen deze symptomen herkennen?

Moet ik er nog bij vermelden dat ik helaas erfelijk belast ben met het borst/eierstok kanker gen en ik me nu dus een heel klein beetje zorgen maak .
Wacht gewoon het consult bij de dokter af. Wij kunnen hier zo op afstand echt niets zinnigs over zeggen.

Sterkte!
quote:wateendilemma schreef op 14 mei 2010 @ 10:30:

Moet ik er nog bij vermelden dat ik helaas erfelijk belast ben met het borst/eierstok kanker gen en ik me nu dus een heel klein beetje zorgen maak .Dat zou ik zeker doen ja. Ik zou me ook zorgen maken in jouw geval. Eerder nog vandaag naar de huisarts dan morgen. Sterkte.
Nee idd dat weet ik. Maar ik dacht misschien herkent iemand zich erin. Ik maak me zorgen en baal dat ik zo lang moet wachten totdat ik bij de huisarts terecht kan.
Rustig afwachten moeilijk maar veel sterkte!

Maar waar ik ook aan dacht zit het daar waar je lies zit? Kan ook een liesbreuk zijn misschien?
Wie weet heb je een blaasontsteking wat is opgetrokken en een nierbekkenontsteking is geworden. Heb ik gehad en herken de klachten. Kan vanalles zijn, ook onschuldig en goed te behandelen, dus iid ha afwachten..

Sterkte en laat je het weten vanmiddag?
Je eierstokken kun je niet voelen aan de buitenkant.

Blaasontsteking ligt meer voor de hand, maar wacht eerst eens af wat de huisarts zegt vanmiddag. Hier op het forum ga je echt niet wijzer worden.
Je bent waarschijnlijk al bij de huisarts geweest, maar neem met dit soort klachten altijd urine mee. Dan kunnen ze dat in ieder geval nakijken.

Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven