Ontsteking eileider of eierstokken?
vrijdag 14 mei 2010 om 10:30
Sinds 1,5 jaar heb ik een spiraaltje waar ik tot nu toe nooit last van heb gehad. Nu heb ik sinds kort dat ik zeer vaak moet plassen en pijn heb aan wat lijkt mijn linker eierstok. Die ik ook voel zitten (iig ik denk dat het mijn eierstok is) als ik over mijn linkerkant van mijn buik wrijf. En soms zie je ook echt iets een beetje uitsteken aan die kant van mijn buik. Ook heb ik er een zeurderige pijn.
Vanmiddag ga ik al naar de huisarts maar ik vroeg me af of mensen deze symptomen herkennen?
Moet ik er nog bij vermelden dat ik helaas erfelijk belast ben met het borst/eierstok kanker gen en ik me nu dus een heel klein beetje zorgen maak .
Vanmiddag ga ik al naar de huisarts maar ik vroeg me af of mensen deze symptomen herkennen?
Moet ik er nog bij vermelden dat ik helaas erfelijk belast ben met het borst/eierstok kanker gen en ik me nu dus een heel klein beetje zorgen maak .
vrijdag 14 mei 2010 om 10:36
quote:wateendilemma schreef op 14 mei 2010 @ 10:30:
Moet ik er nog bij vermelden dat ik helaas erfelijk belast ben met het borst/eierstok kanker gen en ik me nu dus een heel klein beetje zorgen maak .Dat zou ik zeker doen ja. Ik zou me ook zorgen maken in jouw geval. Eerder nog vandaag naar de huisarts dan morgen. Sterkte.
Moet ik er nog bij vermelden dat ik helaas erfelijk belast ben met het borst/eierstok kanker gen en ik me nu dus een heel klein beetje zorgen maak .Dat zou ik zeker doen ja. Ik zou me ook zorgen maken in jouw geval. Eerder nog vandaag naar de huisarts dan morgen. Sterkte.
vrijdag 14 mei 2010 om 12:35