Gezondheid alle pijlers

ontstoken helix piercing

14-10-2012 17:42 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
jaa ik heb 2-3 week een helix piercing, en nu begint ie pijn te doen

misschien is een beetje roder,

moet ik het eruit halen of... ik heb nu gewoon alleen sterilon erop gedaan
Haha, die heb ik ook jaren geleden laten schieten. Kraakbeen duurt inderdaad vrij lang om te helen, hoe kan je trouwens een helix niet door het kraakbeen hebben?

Unicura en zoutoplossing zijn inderdaad goede tips, en niet te vaak schoonmaken hoor! 2 keer per dag is meer dan genoeg. Ik had ook constant haar om het staafje van het zweerknopje waardoor het irriteerde, ik heb er op een gegeven moment een iets langer rdun staafje met bolletjes in gedaan van de piercingshop en dat was veel fijner en makkelijker schoon te houden.
Ah, oke. Dat maakt het al iets duidelijker. Maar dat is ook gewoon kraakbeen hoor! Ik verbaas me erover dat ze dat gewoon schieten, volgens mij is het tegenwoordig zelfs verboden om door kraakbeen te schieten. En sowieso is piercen veiliger en beter...
quote:tibeert schreef op 14 oktober 2012 @ 19:41:

Ah, oke. Dat maakt het al iets duidelijker. Maar dat is ook gewoon kraakbeen hoor! Ik verbaas me erover dat ze dat gewoon schieten, volgens mij is het tegenwoordig zelfs verboden om door kraakbeen te schieten. En sowieso is piercen veiliger en beter...

hmm oke dat wist ik niet ;x, ik heb het gewoon samen met een vriendin gedaan, zomaar uit het niets, maar ik zal morgen wel dat zeep halen hopen dat dat werkt

en ik wist ook niet dat dat kraakbeen was
en idd bij mij ook steeds een haarpluk ertussen en dan wil je dat er tussen uit halen dan doet het me toch een potje pijn
Reanne,

Ik ken het probleem. Ook ik heb een tijdje zo'n helix piercing gehad. Laten schieten destijds.

Bleef er elke keer een soort pusbolletje achter krijgen.

Net als een soort puistje. Bleef pijn doen.

Soort sterilon gebruikt, iets mildere variant.

Bleef maar druppelen maar ging even weg maar kwam telkens terug.

Ben toen maar naar een BodyMX gegaan voor advies.

Zij zeiden dat het kwam door de versplintering van je kraakbeen bij het schieten. Deze splintertjes blijven irriteren zolang de piercing in blijft. De enige optie voor mij was om het te laten genezen en het dan opnieuw te laten piercen.

Nu is het genezen en heb er nog weinig last van.

Heb het niet opnieuw laten piercen.
bleeh ik wil dat ding eruit maar dat lukt voor geen meter

die vervelende vlinder achterkantjes :c
Laat iemand helpen!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven