ontstoken oog
maandag 5 augustus 2013 om 16:52
Sinds zaterdag heb ik een ontstoken oog. Ben zaterdag naar de HAP geweest en kreeg een zalf mee. Deze werkt goed en de infectie een stuk minder.
Mijn vraag is hoelang duurt het voordat het echt weg is? A.s .donderdag ga ik namelijk een paar dagen weg en zie het niet zitten om lensloos en make-uploos te gaan...
Wat is jullie ervaring?
Mijn vraag is hoelang duurt het voordat het echt weg is? A.s .donderdag ga ik namelijk een paar dagen weg en zie het niet zitten om lensloos en make-uploos te gaan...
Wat is jullie ervaring?

maandag 5 augustus 2013 om 17:15

maandag 5 augustus 2013 om 18:18
maandag 5 augustus 2013 om 18:52
Draag je zachte lenzen? Ga ze dan pas weer dragen als je oog echt zonder twijfel helemaal beter is. Herken je anti-bril-gevoel maar al te goed, maar.... Zachte lenzen en een oogontsteking is geen goede combi. Heb er ervaring mee (denk aan zalfjes, druppels, meerdere bezoeken aan de oogarts, zo'n half jaar lang..)
maandag 5 augustus 2013 om 19:28
Hoe lang draag je al zachte lenzen? Oogartsen zien steeds vaker dragers van zachte lenzen met problemen. Die problemen kunnen zelfs zo ernstig worden dat je überhaupt geen lenzen meer kunt of mag dragen. Dan ben je dus nog verder van huis.. Ook daar weet ik alles van. Ik was ook zo'n ijdeltuit en mocht uiteindelijk ook helemaal geen lenzen meer dragen. Uiteindelijk heb ik m'n ogen laten laseren en daar nu heel blij mee. Maar de lenzen en de oogontsteking hebben me wel heel wat ellende bezorgd...
ps. Wil je niet bang maken, maar je wel waarschuwen om echt heel voorzichtig met je ogen te zijn...
ps. Wil je niet bang maken, maar je wel waarschuwen om echt heel voorzichtig met je ogen te zijn...
maandag 5 augustus 2013 om 19:46