ontstoken oogjes bij baby
dinsdag 13 november 2007 om 10:32
Hallo,
Ons mannetje heeft sinds het weekend flink ontstoken oogjes. Met name 's ochtends is dat erg zielig. Hij krijgt ze gewoon niet open! Ik maak ze nu schoon met afgekookt water, maar zijn er nog tips om het sneller over te laten gaan of moet ik ermee naar de dokter? Ik geef helaas geen borstvoeding meer dus daar kan ik niet mee behandelen.
Ons mannetje heeft sinds het weekend flink ontstoken oogjes. Met name 's ochtends is dat erg zielig. Hij krijgt ze gewoon niet open! Ik maak ze nu schoon met afgekookt water, maar zijn er nog tips om het sneller over te laten gaan of moet ik ermee naar de dokter? Ik geef helaas geen borstvoeding meer dus daar kan ik niet mee behandelen.
zondag 7 oktober 2012 om 11:35
Afgekoelde kamillethee wilde nog wel eens helpen bij ons ipv 'gewoon' afgekoeld water. Wij hebben 10 maanden lang om het uur zo'n beetje prut geveegd. Toen is het buisje open gegaan en na die ergste ontsteking is het nooit meer teruggekomen. Wij waren overigens na een paar zalfjes en kuurtjes bij een kinderarts gekomen die zei dat het een dichte traanbuis was en dat we terug mochten komen als ze een jaar was. Succes met schoonmaken, ik weet nog hoe fijn het was...