Oppervlakkige wond vagina
zaterdag 16 maart 2013 om 15:51
Sinds twee dagen heb ik een schaafwond tussen m'n binnenste schaamlippen. Het bloedt niet, doet geen pijn, geen blaasjes of zo, maar wel witte, geurloze, klonterige afscheiding er rond. Ik ga maandag sowieso naar de huisarts, maar maak me zorgen. Schimmelinfectie denk ik, maar of het wondje daar de oorzaak of het gevolg van is durf ik niet te zeggen. Ik heb nog nooit een onsteking/infectie of onregelmatigheid aan m'n vagina gehad en vind het dus wel best eng.
Iemand ervaring, tips?
Iemand ervaring, tips?
zaterdag 16 maart 2013 om 16:31
Geen ervaring en geen tips. Behalve dan dat mocht het een schimmel infectie zijn ,je daar wel gewoon in de losse verkoop creme voor kunt krijgen. En volgens mijn zus is de speciale creme voor die plek nog niet eens nodig. Het schijnt met voetschimmel creme ook gewoon te verdwijnen omdat de werkende samenstellingen het zelfde zijn. (ik wil niet weten hoe ze daar achter is gekomen)

zaterdag 16 maart 2013 om 16:38
Of eigenlijk een betere vraag. Heb je zo'n joekel van een ring en dan vegen of vergeten dat je jezelf verwond hebt.
Ik zou geen crème gebruiken uit de verkoop.
Gewoon even aan de huisarts laten zien. Die kan beter bepalen wat iets is. Symptoombestrijding helpt je verder van huis.
Hij kan iig kijken of het niet iets anders is. Of het oppervlakkig is etc.
Ik zou geen crème gebruiken uit de verkoop.
Gewoon even aan de huisarts laten zien. Die kan beter bepalen wat iets is. Symptoombestrijding helpt je verder van huis.
Hij kan iig kijken of het niet iets anders is. Of het oppervlakkig is etc.
zaterdag 16 maart 2013 om 16:41
Voetschimmelcreme zou ik mee oppassen. Misschien is het werkzame bestanddeel hetzelfde.... maar de rest van de creme zal wel een andere samenstelling kunnen hebben.
De huid van de voeten kan natuurlijk veel meer hebben dan de gevoelige huid rondom de vagina.
(Niet dat je denkt: ik heb nog een restje, ik smeer het er meteen maar op )
De huid van de voeten kan natuurlijk veel meer hebben dan de gevoelige huid rondom de vagina.
(Niet dat je denkt: ik heb nog een restje, ik smeer het er meteen maar op )
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
zaterdag 16 maart 2013 om 17:13
Ik vind het niet zo'n prettig idee voetcrème te gaan smeren : )
M'n moeder (ik ben misschien wel 25, maar bij sommige dingen vraag ik nog steeds raad aan m'n moeder) denkt dat het een infectie is, en zegt dat een wondje ook daardoor kan zijn ontstaan. Ik draag in ieder geval geen ringen. Ze raadde yoghurt aan tot ik naar de huisarts kan.
M'n moeder (ik ben misschien wel 25, maar bij sommige dingen vraag ik nog steeds raad aan m'n moeder) denkt dat het een infectie is, en zegt dat een wondje ook daardoor kan zijn ontstaan. Ik draag in ieder geval geen ringen. Ze raadde yoghurt aan tot ik naar de huisarts kan.

zaterdag 16 maart 2013 om 18:47
Vervelend! Raar zn schaafwond uit het niks, weet je zeker dat het een schaafwond is? Ben je wel superlenig als je dat kan zien onder de douche. Zou op het wondje wel iets van vaseline smeren ivm het prikken van urine.
Als het een schimmel is bloot van onder slapen en overdag een slip aan van katoen. Verder oppassen met zeep en suikers. Succes maandag!
Als het een schimmel is bloot van onder slapen en overdag een slip aan van katoen. Verder oppassen met zeep en suikers. Succes maandag!
zaterdag 16 maart 2013 om 19:02