Opvliegers en andere overgangsellende.
maandag 19 augustus 2013 om 17:33
Sinds enige tijd ben ik met de overgang bezig. Ik ben eind 40. Ongesteld ben ik niet meer geweest sinds vorig jaar. Echter, die k..opvliegers. Ik trek het niet meer en ik ben weer aan de pil begonnen. In de hoop dat die opvliegers wegblijven. Wie heeft de overgang doorstaan zonder hormonen en hoe ga/ging je om met die opvliegers? s ' Nachts is het om de 2 uur zo'n beetje raak en ik ben uitgeput van het niet slapen dan wel slecht slapen. Ik las al geen nicotine, alcohol en koffie maar dat helpt mij niks. Dat de pil schadelijk kan zijn op termijn weet ik maar ik ben aan het doordraaien nu van die opvliegers en slecht/niet slapen.
Droge vagina is wel op te lossen. Een collega raadt Ymea aan maar ik ben wat sceptisch over dat middel en heb meer vertrouwen, kennelijk, in hormonen. Ik ben toch niet de enige die dit slecht trekt?
Droge vagina is wel op te lossen. Een collega raadt Ymea aan maar ik ben wat sceptisch over dat middel en heb meer vertrouwen, kennelijk, in hormonen. Ik ben toch niet de enige die dit slecht trekt?
vrijdag 6 september 2013 om 12:05
quote:OdeKlonje schreef op 29 augustus 2013 @ 16:53:
Dat is niet misselijk, vlieg-op. Dan kunnen 3 maanden erg lang duren. Geen idee of het helpt, maar zouden homeopathische middelen iets voor je zijn tegen de opvliegers?Ik gebruik nu sinds 2 weken Ymea, maar ik merk er helaas niets van. Er schijnt ook een thee te zijn die helpt tegen opvliegers, ik zal daar eens naar informeren.
Dat is niet misselijk, vlieg-op. Dan kunnen 3 maanden erg lang duren. Geen idee of het helpt, maar zouden homeopathische middelen iets voor je zijn tegen de opvliegers?Ik gebruik nu sinds 2 weken Ymea, maar ik merk er helaas niets van. Er schijnt ook een thee te zijn die helpt tegen opvliegers, ik zal daar eens naar informeren.
vrijdag 6 september 2013 om 12:14
Ik heb gelukkig weinig last gehad. 1 zomer opvliegers en nu heel af en toe nog midden in de nacht.
Mijn migraine is echt veeeeeel minder geworden en daar ben ik enorm blij mee.
Misschien hebben jullie iets aan dit forum:
http://www.vrouwenovergang.nl/forum/viewforum.php?f=2
Mijn migraine is echt veeeeeel minder geworden en daar ben ik enorm blij mee.
Misschien hebben jullie iets aan dit forum:
http://www.vrouwenovergang.nl/forum/viewforum.php?f=2