Overmatig zweten
dinsdag 8 april 2014 om 18:45
Dames;
Ik zit met een vervelend probleem, namelijk dat ik overmatig transpireer in mijn gezicht. Natuurlijk met make-up, maar ook zonder make-up en toestanden op mijn gelaat. En daar baal ik van!
Bij elke kleine inspanning al druppelt zweet van mijn voorhoofd en heb ik een glinsterende 'snor'.
Het ziet er niet uit! Schaam me zelfs een beetje [veel] en weet niet wat ik hieraan kan doen.
Herkenbaar en/of tips? Dan lees ik het graag!
Ik zit met een vervelend probleem, namelijk dat ik overmatig transpireer in mijn gezicht. Natuurlijk met make-up, maar ook zonder make-up en toestanden op mijn gelaat. En daar baal ik van!
Bij elke kleine inspanning al druppelt zweet van mijn voorhoofd en heb ik een glinsterende 'snor'.
Het ziet er niet uit! Schaam me zelfs een beetje [veel] en weet niet wat ik hieraan kan doen.
Herkenbaar en/of tips? Dan lees ik het graag!
dinsdag 8 april 2014 om 20:09
Mijn zoon had dit ook, weliswaar niet in zijn gezicht, maar bv wel altijd kletsnatte handen. Van alles geprobeerd, hij slikt nu sinds een klein jaar pillen hiervoor: oxybutinine. En dat werkt goed, hoewel het niet een middel tegen deze klacht op zich is, maar tegen een overactieve blaas. De bijwerking is echter dat je minder zweet en voor die bijwerking slikt hij ze dus met succes.
Er zijn diverse fora te vinden over hyperhidrosis waar ik deze (en vele andere nuttige) tips vond.
Er zijn diverse fora te vinden over hyperhidrosis waar ik deze (en vele andere nuttige) tips vond.

dinsdag 8 april 2014 om 21:06
Syneo 5. Kost 20 euro per flesje (niet tevreden - geld terug), maar een beter product bestaat er niet. Ik had jaren geleden last van overmatig zweten onder de oksels. Paar flesjes gebruikt en na een paar maanden volledig 'droog'. Dat spul heeft na het eerste gebruik al effect.
Ik weet niet of je het op je gezicht mag gebruiken.
Ik weet niet of je het op je gezicht mag gebruiken.