Gezondheid alle pijlers

Ovulatiebloeding, wie ook

01-02-2014 10:15 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ook vaak ovulatiebloedingen en hoe lang duurt het bij jou? Bij mij start het vaak op dag 12 tot de echte eisprong, soms een beetje, soms wat meer. In ieder geval nooit na de eisprong
Die heb ik soms, mijn ovulatie voel ik bijna altijd (soms een maandje niet). Eens in de zoveel maanden (ik gok 2-3 keer per jaar) heb ik ook een ovulatiebloeding. Een paar druppeltjes bloed.

Ik heb soms een kleine cyste in mijn eierstok die vanzelf weer weg gaat. Dat schijnt in mijn geval samen te gaan met de eisprong, en verklaart het bloedverlies.

Een aantal dagen voor mijn menstruatie verlies ik ook kleine hoeveelheden bloed, ik ga nu op aanraden van mijn huisarts een pas maanden aan de pil om de boel te reguleren.

Ik ben trouwens 32.
@jacky, even off topic: in je vorige topic over het afscheid op school vragen mensen om een update. We zijn zo benieuwd hoe het is gegaan. Ik had zelf niet gereageerd omdat al het zinnige al was gezegd. Maar iedereen was nogal geraakt door je verhaal.

Kom je nog een update geven?
'Wie de werkelijkheid durft aan te kijken en het daarbij weet uit te houden, kan het overkomen dat er een andere kijk op de werkelijkheid komt.' Frans Vosman
Ja doe ik!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven