Gezondheid alle pijlers

oxzazepam en antibiotica?

28-09-2013 06:26 6 berichten
Mag je dit samen gebruiken? Heb gisteren antibiotica gekregen, een kuur van 5 dagen, 3 per dag (amoxicilline).

Maanden geleden kreeg ik oxazepam voorgeschreven, heb er thuis nog wat liggen en neem ze in als ik een paniekaanval heb zoals nu. Nu vraag ik me af of dit slecht is of invloed heeft op de antibiotica. Apotheek weet welke medicijnen ik heb maar aangezien de oxazepam van een tijdje geleden was staat dat er niet meer bij de lijst met medicijnen die ik gebruik. Via google kom ik ook niet verder. Iemand een idee?
Dat mag samen, kijk maar even op www.fk.cvz.nl Dat is de website van het farmaceutisch kompas. Bij interacties moet je dan kijken, dat staat ook in de bijsluiter.

En het is wel handig om bij de apotheek dan even door te geven dat je die oxazepam nog gebruikt. Dan kunnen ze die weer actief zetten en word hij meegenomen in de controles
Bedankt voor de link. Ga het volgende keer doorgeven.
Alle reacties Link kopieren
Kan prima samen

Ook al gebruik je oxazepam voor zonodig dan blijft het gewoon in t systeem staan.
mag gewoon samen, als je twijfelt kun je het ook gewoon aan de apotheek vragen, al zijn ze niet allemaal op zaterdag open natuurlijk.
Vraag je dat nou serieus op een anoniem forum? Omdat wij het beter weten dan de apotheker? Waarom ga je niet gewoon naar de apotheek? (Die moet dat trouwens gecontroleerd hebben voordat jij de antibiotica mee kreeg.) Bel desnoods een ziekenhuisapotheek, die zijn vaak op zaterdag wel open.
Opinions are like assholes. Everybody has one.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven