Gezondheid alle pijlers

Pap 3a ervaringen gezocht

23-08-2012 12:39 29 berichten
In mijn vorige topic ( Buikpijn na orgasme ) vroeg ik of sommige onder jullie de klachten herkende en heb kort daarna een uitstrijkje laten uitvoeren waar ik begin deze week de uitslag van heb gekregen.

Er waren onrustige cellen gevonden en het was Pap 3a, vandaag kan ik de verwijsbrief voor de gyn ophalen voor verder onderzoek.

Ik bemerk dat ik er ietwat over loop te malen omdat ik ook niemand ken die dit gehad heeft, vandaar dat ik hier ook hoop op ervaringen.
Alle reacties Link kopieren
je gaat je opgelucht voelen als de operatie voorbij is, ik weet nog dat het toen voor mij niet snel genoeg kon gaan, het idee dat er iets "fout" in je lichaam zit, dat wil je dan zo snel mogelijk weg hebben.

Ik ben onlangs aan iets ander geopereerd geweest en ik was toen ook heel erg bang van de narcose, de "controle" niet meer hebben, dat ken ik...Misschien kun je het aangeven dat je bang bent, zowiezo krijg je een kalmeringspilletje, en dat helpt echt...

Ik heb de anesthesist laten beloven dat hij "goed voor me zou zorgen", ze zijn echt wel lief als je het aangeeft dat je wat bang bent.

Ik hoop voor je echt dat je operatie goed meevalt, een dikke knuffel en veel sterkte!

ps; er zijn hier vroeger nog topics vereschenen met gelijksoortige problemen, misschien kun je daar nog het één en het ander vinden, de meeste getuigenissen zijn wel positief, hoor, tracht je daar aan op te krikken.

Mocht je nog vragen hebben...je weet me te vinden
quote:wished- schreef op 05 oktober 2012 @ 21:08:

[...]

Oh, dat is niet zo'n goed nieuws zeg! Tjeetje

Wat erg voor je, dat het zo tegen viel..

Ik snap daarom ook goed, dat je er enorm tegen op ziet.. Is zeker ook geen pretje, er zijn leukere dingen..

Maar je moet maar zo zien, ze zijn er op tijd bij.. Ze kunnen het weghalen, en het is voor een goed doel hé, zo moet je het maar zien.

Wens je veel sterkte, en succes bij alles.. En ik volg dit topic om te zien hoe het met je is, en blijft gaan.

X liefs wished

Wat een lief berichtje!

Dankjewel !

quote:woedie schreef op 08 oktober 2012 @ 08:37:

je gaat je opgelucht voelen als de operatie voorbij is, ik weet nog dat het toen voor mij niet snel genoeg kon gaan, het idee dat er iets "fout" in je lichaam zit, dat wil je dan zo snel mogelijk weg hebben.

Ik ben onlangs aan iets ander geopereerd geweest en ik was toen ook heel erg bang van de narcose, de "controle" niet meer hebben, dat ken ik...Misschien kun je het aangeven dat je bang bent, zowiezo krijg je een kalmeringspilletje, en dat helpt echt...

Ik heb de anesthesist laten beloven dat hij "goed voor me zou zorgen", ze zijn echt wel lief als je het aangeeft dat je wat bang bent.

Ik hoop voor je echt dat je operatie goed meevalt, een dikke knuffel en veel sterkte!

ps; er zijn hier vroeger nog topics vereschenen met gelijksoortige problemen, misschien kun je daar nog het één en het ander vinden, de meeste getuigenissen zijn wel positief, hoor, tracht je daar aan op te krikken.

Mocht je nog vragen hebben...je weet me te vinden

Ík krijg idd een slaappilletje van te voren, maar ben idd blij dat ze er op tijd bij zijn.

Thnx voor je fijne berichtje!

( ga zo nog een opic openen over de ingreep denk ik)

Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier en wou even mijn verhaal vertellen.

In juli bleek ik een miskraam te hebben, wij hebben toen gekozen voor een curretage.

Was goed verlopen, week erna bleek ik een ontsteking in mijn baarmoeder te hebben.

Nacht aan het infuus gelegen. en toen moest ik nergens meer last van hebben. In augustus kwamen de bloedingen, hele poos aangekeken dacht dat het nabloedingen waren.

Begin september weer een hevige bloeding gehad.

Met spoed naar het ziekenhuis, toen hebben ze een uitstrijkje gemaakt moest me er geen zorgen om maken zei de gyneacoloog. 2 weken later kreeg ik de utislag had toch pap 3a. moest terug komen voor een copolscopie. Dat onderzoek hebben ze gedaan en ook gelijk een stukje weg gebrand. Zou 2 weken later de uitslag krijgen, ook hierbij zeiden ze weer maak je eigen niet druk, Wij denken dat het allemaal wel meevalt. Nou afgelopen donderdag kreeg ik telefonisch de uitslag. Er was een uitslag uitgekomen die ze niet hadden verwacht, er waren ernstig afwijkende cellen gevonden. Moet nu onder narcose de foute cellen laten weglaseren. sinds zondag ben ik weer hevig aan het bloeden, en enorme buikpijnen. Gyneacologen doen erg vaag. krijg nergens duidelijkheid over. Nu dus maar weer afwachten totdat ik de operatie gehad heb, en hopen dat ze daar niks vinden, en gewoon alles kunnen weghalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven