Gezondheid alle pijlers

PCOS en afvallen, HOE???!!

23-03-2007 14:23 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal,

Ik weet nu ongeveer een halfjaar dat ik PCOS heb en af moet vallen wil ik uberhaupt in aanmerking komen voor een behandeling. Maar daar zit mijn probleem! Ik ben 1.68 lang en weeg 100 kilo. De gyn heeft mij gezegd dat ik minstens 15-20 kilo af moet vallen. Ik heb in de loop der jaren al heel erg veel geprobeerd, maar val er geen grammetje van af! Echt, heel frustrerend. Zo heb ik 4 weken gesonjabakkerd en was nog geen 200 gram afgevallen! Ik wil zo graag, WAT MOET IK DOEN? Zijn er hier meiden die tips, ervaringen, ideeen hebben voor mij?

Heel erg bedankt alvast.

Twijfelkontje
Hoi Twijfelkontje, heb je eigenlijk ooit reacties gehad op deze post?
Zo te zien ben jij de eerste die reageert, Heidi.

Ik neem ook zomaar aan dat het niet meer hoeft
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met TO gegaan is. Ik heb zelf PCOS, zonder kinderwens(is al jaren geleden vervuld). Maar afvallen is mogelijk, maar gaat wel heel langzaam. Naast goed/verstandig eten, is sporten/bewegen heel belangrijk.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Ik ben ook benieuwd. Iemand ervaring?
quote:crazyheidi schreef op 28 september 2012 @ 16:05:

Hoi Twijfelkontje, heb je eigenlijk ooit reacties gehad op deze post?Ik denk trouwens niet dat ze nog gaat reageren, want ze heeft al een half jaar niks meer gepost.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven