Gezondheid alle pijlers

PCOS en inositol / progesteroncreme

19-04-2010 17:03 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

ik heb 3 vragen:

1.) Iemand ervaring in het gebruik van inositol supplementen en/of progesteroncreme bij pcos?

2.) Ik heb sinds een paar jaar de diagnose pcos. Ik heb een paar jaar erge last gehad van acne. Dit ging weg toen ik overstapte naar de marvelon pil. Nu na een paar jaar ben ik overgestapt op de yasmin pil omdat ie lichter zou zijn en ik eigenlijk van die hormonen af wil. Nu na 1,5 strip merk ik dat mijn acne begint terug te komen. Ik wil dus graag weer terug naar mn oude pil, kan ik zomaar halverwege een strip overgaan op een andere strip van een ander merk? Of moet ik dan toch eerst een stopweek inlassen?

3.) Zou ik die inositoltabletten en of progesteroncreme al kunnen gebruiken terwijl ik ook de pil slik? Of heeft dat geen enkele zin? Ik wil namelijk nu niet zwanger worden en vanwege acne liever nog aan de pil blijven, maar misshcien vast uit voorzorg beginnen met hormoonnormaliserende producten...

Hopelijk heeft iemand antwoorden voor me :-)

Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
ik heb ook behoorlijk last van acne rosacea. ook gekregen na stoppen met pil Heb al van alles geprobeerd. noem het op en ik ken het. Let nu heel goed op mijn voeding. zuivelprodukten zoals kaas, kunnen boosdoeners zijn.

Nu gebruik ik sinds enkele dagen de zz creme, is een chinees produkt wat de acne wel uitdroogt . Dus je moet een goede vochtinbrengende creme erbij gebruiken. Heb het idee dat het helpt. Google maar eens en zie maar op de fora van verban rosacea. Succes ermee. Weet hoe je je voelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven