Gezondheid alle pijlers

pijn in heup en knie

25-12-2012 21:36 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
pfff
Een goede fysio zou je toch moeten kunnen helpen. Een multidiciplinaire praktijk waar ook sport/bewegingstherapie gegeven wordt lijkt mij t beste.
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik heb zelf drie maanden geleden mijn heup gebroken (collumfractuur), ben 39 jaar, niet te vergelijken natuurlijk maar bij mij is ook door middel van een dynamische heupschroef en nog een schroef extra mijn heup weer aan elkaar gezet. In het proces erna ben ik niet zo tevreden over de fysiotherapie, ze kunnen heel weinig en eigenlijk moet ik zelf weer goed op gang komen. Vrij simpele oefeningen gehad. Misschien dat het in jou geval beter is naar een orthopedisch chirurg te gaan om te kijken of er iets mogelijk is? Materialen zijn sterk verbeterd en gaan veel langer mee. Veel sterkte in ieder geval toegewenst, wat balen dat je nu zoveel pijn hebt, ik kan me er een beetje een voorstelling bij maken...
pfff
pff
pff
Panadol, ja nu je het zo schrijft kan ik me voorstellen dat je chirurg het zolang mogelijk uit wil stellen, moeilijke situatie hoor. Ik ben zelf niet zo tevreden over de fysio, maar dat kan puur liggen aan de fysiotherapeut / praktijk. Gaat nu redelijk, net weer een stuk met familie en dochter gewandeld zonder krukken maar na de gourmet behoorlijk gevloerd! Ik ben heel stom gevallen, verder geen aanwijzingen voor osteoporose. Heb je al goede ervaringen met een praktijk? Misschien een ergotherapeut? Toch een loophulpmiddel dat maakt dat je minder pijn hebt, makkelijker kunt lopen? Misschien een podokinesioloog of een podotherapeut naar laten kijken of je pijn verminderd kan worden door aanpassingen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven