Pijn in kuit
zaterdag 16 december 2017 om 11:17
Hellow allemaal
Wij hebben een tafel waar je onder ook allemaal spulletjes kan leggen die zijn we donderdag gaan opruimen, opeens kreeg ik last van mijn kuit het is heel gevoelig als ik over mij kuit heen ga of hem aan span ik ben dus die donderdag helemaal onder die tafel door geweest en heb Mn been toen flink aan gespanennen maar als ik er over heen ga heel zacht doet t al een beetje zeer niet heel erg maar ik voel het wel kan iemand me vertellen wat dit is?
Liefs x
Wij hebben een tafel waar je onder ook allemaal spulletjes kan leggen die zijn we donderdag gaan opruimen, opeens kreeg ik last van mijn kuit het is heel gevoelig als ik over mij kuit heen ga of hem aan span ik ben dus die donderdag helemaal onder die tafel door geweest en heb Mn been toen flink aan gespanennen maar als ik er over heen ga heel zacht doet t al een beetje zeer niet heel erg maar ik voel het wel kan iemand me vertellen wat dit is?
Liefs x
zaterdag 16 december 2017 om 11:52
Ligt eraan hoe je houding was op dat moment. Hurken? Bukken? Voorover neigen met het zwaartepunt op je voorvoet? Erbij gaan zitten? Wat allemaal verschillende soorten belasting geeft. En dan weet nog niemand het. 
Als het niet overgaat of het voelt niet goed laat het dan onderzoeken.
Als het niet overgaat of het voelt niet goed laat het dan onderzoeken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
zondag 17 december 2017 om 16:18
Shar013x schreef: ↑16-12-2017 11:17Hellow allemaal
Liefs x

Heb je dat zo gedaan?