Pijn na biopt baarmoederhals
dinsdag 16 november 2010 om 18:13
Twee weken geleden heb ik een biopt gehad in de baarmoederhals.
Ik had op zich weinig last ervan. Zoals arts aangaf niet gezwommen, in bad gezeten en sex gehad tijdens de nabloeding. Gisteren (ja sorry, ik schrijf dit normaal niet zo op) weer eerste orgasme gehad sinds het biopt. En sindsdien... doet het dus weer zeer. Niet zo dat ik op de kop sta van de pijn maar het is gewoon constant aanwezig. Zo'n zeurderige pijn. Is dat normaal nog 2 weken erna? Of gaat dit zo blijven?
En verder... moet ik 14dec. ook een lisexcisie ondergaan.
Uitslag van het biopt was CIN III. En ik zie er dus vreselijk tegenop.
Ik had op zich weinig last ervan. Zoals arts aangaf niet gezwommen, in bad gezeten en sex gehad tijdens de nabloeding. Gisteren (ja sorry, ik schrijf dit normaal niet zo op) weer eerste orgasme gehad sinds het biopt. En sindsdien... doet het dus weer zeer. Niet zo dat ik op de kop sta van de pijn maar het is gewoon constant aanwezig. Zo'n zeurderige pijn. Is dat normaal nog 2 weken erna? Of gaat dit zo blijven?
En verder... moet ik 14dec. ook een lisexcisie ondergaan.
Uitslag van het biopt was CIN III. En ik zie er dus vreselijk tegenop.
dinsdag 16 november 2010 om 18:23
dinsdag 16 november 2010 om 18:38
dinsdag 16 november 2010 om 18:51
ik heb met biopt en lis echt kut ervaring gehad maar goed dat zegt niks hoe het bij een ander gaat
heb zelf verdoving gehad voor biopt omdat het zo erg pijn deed
veder stopte het niet met bloeden dus moest het dicht gebrand worden 1dag heel erg krap gehad en wat zeurderig gevoel in buik week ongeveer
heb zelf verdoving gehad voor biopt omdat het zo erg pijn deed
veder stopte het niet met bloeden dus moest het dicht gebrand worden 1dag heel erg krap gehad en wat zeurderig gevoel in buik week ongeveer
dinsdag 16 november 2010 om 19:31
Hoi, heb zelf twee keer een lisexcisie gehad (1997 en 2008). De eerste keer onder narcose en de tweede keer onder plaatselijke verdoving (van prikjes voelde ik niets). Beide keren nauwelijks problemen gehad, geen nabloedingen of pijn en nauwelijks wondvocht. Sterkte!
Never stop challenging yourself!