Gezondheid alle pijlers

Pijn na biopt baarmoederhals

16-11-2010 18:13 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Twee weken geleden heb ik een biopt gehad in de baarmoederhals.

Ik had op zich weinig last ervan. Zoals arts aangaf niet gezwommen, in bad gezeten en sex gehad tijdens de nabloeding. Gisteren (ja sorry, ik schrijf dit normaal niet zo op) weer eerste orgasme gehad sinds het biopt. En sindsdien... doet het dus weer zeer. Niet zo dat ik op de kop sta van de pijn maar het is gewoon constant aanwezig. Zo'n zeurderige pijn. Is dat normaal nog 2 weken erna? Of gaat dit zo blijven?

En verder... moet ik 14dec. ook een lisexcisie ondergaan.

Uitslag van het biopt was CIN III. En ik zie er dus vreselijk tegenop.
Mmm, raar. Ik had wel de twee dagen na het biopt veel pijn. Kun je niet bellen met een doktersassistente morgen?
quote:colalight schreef op 16 november 2010 @ 18:16:

Mmm, raar. Ik had wel de twee dagen na het biopt veel pijn. Kun je niet bellen met een doktersassistente morgen?Dat kan natuurlijk altijd. Maar ik was ook benieuwd of meer mensen dier ervaring hebben. Jij dus niet. Gelukkig maar.
Bij mij deed het geen pijn, maar ik weet ook neit of ik een nabloeding had, was zo ongesteld als een deur....

Ik had ook CIN3 en heb ook een lis gehad, onder narcose. Had meer last van die narcose achteraf dan van de lis. Geen enkele pijn gehad maar wel heel veel wondvocht. Echt veel.
ik heb met biopt en lis echt kut ervaring gehad maar goed dat zegt niks hoe het bij een ander gaat

heb zelf verdoving gehad voor biopt omdat het zo erg pijn deed

veder stopte het niet met bloeden dus moest het dicht gebrand worden 1dag heel erg krap gehad en wat zeurderig gevoel in buik week ongeveer
Hoi, heb zelf twee keer een lisexcisie gehad (1997 en 2008). De eerste keer onder narcose en de tweede keer onder plaatselijke verdoving (van prikjes voelde ik niets). Beide keren nauwelijks problemen gehad, geen nabloedingen of pijn en nauwelijks wondvocht. Sterkte!
Never stop challenging yourself!
Die lisexcisie gaat bij mij ook onder plaatselijke verdoving. Het biopt op zich ging ook prima. Weinig van gevoeld. Maar dus wel wat nabloeding een paar dagen. En nu dus wat lichte pijn eraan.
ben ook onder plaatselijk geweest ik vind een narcose en ruggeprik niks en vind het eng

en als je bij plaatselijk er nog wat van voelt krijg je gewoon nog een verdoving en het je kan sneller naar huis
quote:middje28 schreef op 16 november 2010 @ 18:51:

ik heb met biopt en lis echt kut ervaring gehad

Dat is het natuurlijk letterlijk ook, een kutervaring, sorry, ondanks het onderwerp moest ik hier toch om lachen
1x is genoeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven