Gezondheid alle pijlers

Pijn na oorcorrectie

17-08-2018 22:36 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb vandaag een oorcorrectie gehad voor beide oren. Tijdens de operatie gelukkig nergens last van gehad. Ik heb wel voor plaatselijke verdoving gekozen aangezien ik echt niet van narcose houd. Heb sinds de verdoving is uitgewerkt echt heeel erg veel pijn! Al een aantal paracetamol ingenomen, maar dat werkt voor geen meter helaas.

Lig nu in bed maar ik kom echt niet in slaap door de pijn. Er is geen enkele positie waarin het geen pijn doet.
Heeft iemand nog tips? Ook ervaringen zijn welkom!

Groetjes van pijnlijdende Britt :-D
Kun je niet beter even de huisartsenpost bellen? Die weten vast meer dan wij. Ik hoop dat je straks nog kunt slapen, sterkte!
Bellen met de poli waar je behandeld bent lijkt me de meest logische stap.
Hebben ze geen pijnstiller voorgeschreven? Of je geïnformeerd hoeveel pijnstillers je mag nemen als je pijn hebt?
Ik vind oren altijd erg gevoelig, maar ja wat is te veel pijn? Hoe ziet het er verder uit? Mag je iets sterkers dan paracetamol?
Nee ze hebben alleen gezegd dat ik paracetamol kan nemen voor de pijn ze hebben verder niks voorgeschreven. Ik ga vandaag wel even bellen inderdaad.

Ik heb nu ook een paar keer geprobeerd om te slapen, maar ik schrik elke keer een soort van wakker van misselijkheid. Dat trekt dan wel snel weer weg, maar kan er dus niet door slapen jammer genoeg. Heb nu vanaf 12 uur smiddags in totaal 6 pijnstillers genomen. En dat is het maximale op een dag wat ik mag hebben. Dus voor nu moet ik het even volhouden tot het echt ochtend is. (zie tijd waarop dit is gepost)

Ik kan trouwens niet zien hoe mijn oren eruit zien want ik heb drukverband om m’n hoofd zitten. Nou drukken doet het zeker haha.
Maar in ieder geval al bedankt voor de reacties!
Hoe is het gegaan vandaag? Kan het niet zijn dat het verband wat te strak zat? Daar kun je ook behoorlijk last van hebben denk ik.

Ik hoop dat het wat beter gaat inmiddels :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven