Gezondheid alle pijlers

Pijn na vullen gaatje.

27-05-2014 18:48 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Vorige week heb ik een wortelkanaalbehandeling gehad

Gister is het gaatje opgevuld met 'witte' vulling, alleen heb ik er nu echt al sinds gister flink last van..

Volgens de tandarts moet het binnen 3 dagen voorbij zijn, alleen baal ik van de pijn!

Ik slik naproxen en paracetamol.

Wie weet er nog een middel, of wat werkt bij jezelf??

Alvast bedankt!
Drie dagen?!?

k heb er 6 wkn last van gehad

Sterkte, geen tips.
Been there, done that, got the T-shirt.
Oh boy...

Thanks, k hoop toch echt dat t geen 6 wkn gaat duren :O
Mijn man heeft dat ook altijd. Lijkt of het lijf de witte vulling wil afstoten. Met de grijze vulling nooit geen last gehad. Bij hem is het ook altijd met een klein weekje over.

Ik zelf heb er gelukkig geen last van.
Hij is niet te hoog? Doet het pijn bij het kauwen alleen of is het gevoelig voor warm/koud/zeurderig?

Als het het laatste is moet je er even doorheen want witte vullingen werken door, ze krimpen en zetten uit etc. etc.

Heb je pijn bij het kauwen alleen dan kan de vulling te hoog zijn en dan is makkelijk op te lossen.
Ik heb na maanden nog steeds last.....

Hoewel je zou denken dat als de zenuwen eruit gehaald zijn dat je dan niets meer zou moeten voelen.

Soms bij eten van iets warms/kouds/zoets dan schiet de bliksem erin dan na een kwartiertje is het weer weg.

Succes, ik hoop dat je er snel af bent.
Oh ja inderdaad, als het na een WKB is dan zouden je zenuwen dood moeten zijn...
Dankjulliewel!

Ik denk dat ik er gewoon idd even doorheen moet...

Na die wortelkanaal heb ik ook wel last gehad, dus ik denk dat die zenuw inmiddels dood moet zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven