Gezondheid alle pijlers

Pijnlijke linker borst. Spierpijn?

31-08-2013 13:49 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
De zijkant van mijn linker borst doet pijn, het is een soort van zeurende pijn die lijkt op kiespijn. Ik heb de boel geïnspecteerd, maar ik kan geen knobbeltje ontdekken. Wel zit er een pijnlijk plekje en als ik voel en druk, dan voel ik een spier.

Nu mijn vraag: kun je spierpijn in je borst krijgen? Ik doe verder niet aan sport en heb ook geen andere ''gekke'' dingen gedaan.
Er zitten wel spieren onder je borst natuurlijk. Dan zou het met een paar dagen over moeten zijn.

Maar bij zorgen of twijfel: ga dan even naar de huisarts.
Kan spierpijn krijgen in je borst, je kleine borstspier of je grote borstspier kan dat zijn. Maar bij twijfel zou ik de huisartsenpost bellen en info vragen
Ja, ik ga volgende week ook naar de dokter denk ik...Het zeurt ook de hele tijd en als op die spier druk, dan doet het echt pijn.

Soms denk ik wel eens dat het de zwaartekracht is, die eruit verdwijnt....
quote:ienemienemutte schreef op 31 augustus 2013 @ 13:54:

Ja, ik ga volgende week ook naar de dokter denk ik...Het zeurt ook de hele tijd en als op die spier druk, dan doet het echt pijn.

Soms denk ik wel eens dat het de zwaartekracht is, die eruit verdwijnt.... Ha ha, ik denk eerder dat de zwaartekracht er juist aan aan het trekken is. Hééél hard. En alleen links
Misschien een stomme vraag: is het waar je bh beugel eindigt?
Nou...zo stom is die vraag niet , want het is inderdaad waar mijn beugel eindigt....Maar BH zit verder niet strak ofzo....?
Het zou dan ook een borstontsteking kunnen zijn als de beugel een melkkanaaltje heeft dichtgeduwd. En daar hoeft je bh helemaal niet te strak voor te zitten.

Hoe voel je je verder?
Ik vroeg het omdat ik daar ook snel een beurs gevoel heb. Dan schiet ik een nanoseconde in de vlekken en dan voel ik aan de andere kant en dan denk ik: "o ja je hebt de hele dag een BH omgehad".

Kan idd wel een ontsteking veroorzaken.. Toch maar even langs de huisarts!
Ik voel mij ook niet zo lekker...Hangerig...echt een zeurende pijn die ik constant voel.

Ga maandag de huisarts bellen.
Klinkt als een borstontsteking. Ik zou dus de HAP ervoor bellen als je dit al langer hebt.
Er zitten overal spieren. Ik heb het in mijn heupen, omdat ik een kwartslag moet draaien om in mijn laptop te kijken. Eerst links, nu weer rechts. Vandeweek stond ik in de super, zweet parelend op mijn voorhoofd van de pijn, en vijf minuten later was het bijna weg.

Ik heb mijn laptop nu wat anders geplaatst, meer voor me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven