Pijnlijke linker borst. Spierpijn?
zaterdag 31 augustus 2013 om 13:49
De zijkant van mijn linker borst doet pijn, het is een soort van zeurende pijn die lijkt op kiespijn. Ik heb de boel geïnspecteerd, maar ik kan geen knobbeltje ontdekken. Wel zit er een pijnlijk plekje en als ik voel en druk, dan voel ik een spier.
Nu mijn vraag: kun je spierpijn in je borst krijgen? Ik doe verder niet aan sport en heb ook geen andere ''gekke'' dingen gedaan.
Nu mijn vraag: kun je spierpijn in je borst krijgen? Ik doe verder niet aan sport en heb ook geen andere ''gekke'' dingen gedaan.

zaterdag 31 augustus 2013 om 13:55
quote:ienemienemutte schreef op 31 augustus 2013 @ 13:54:
Ja, ik ga volgende week ook naar de dokter denk ik...Het zeurt ook de hele tijd en als op die spier druk, dan doet het echt pijn.
Soms denk ik wel eens dat het de zwaartekracht is, die eruit verdwijnt.... Ha ha, ik denk eerder dat de zwaartekracht er juist aan aan het trekken is. Hééél hard. En alleen links
Ja, ik ga volgende week ook naar de dokter denk ik...Het zeurt ook de hele tijd en als op die spier druk, dan doet het echt pijn.
Soms denk ik wel eens dat het de zwaartekracht is, die eruit verdwijnt.... Ha ha, ik denk eerder dat de zwaartekracht er juist aan aan het trekken is. Hééél hard. En alleen links
zaterdag 31 augustus 2013 om 14:13

zaterdag 31 augustus 2013 om 15:10
Er zitten overal spieren. Ik heb het in mijn heupen, omdat ik een kwartslag moet draaien om in mijn laptop te kijken. Eerst links, nu weer rechts. Vandeweek stond ik in de super, zweet parelend op mijn voorhoofd van de pijn, en vijf minuten later was het bijna weg.
Ik heb mijn laptop nu wat anders geplaatst, meer voor me.
Ik heb mijn laptop nu wat anders geplaatst, meer voor me.