Gezondheid alle pijlers

pil en antibiotica

23-12-2012 16:46 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Oe, goeie tegenaanval BGB!
BGB: meestal ontstaat diarree in de dikke darm, maar soms ook in de dunne darm. Als dat laatste het geval is, dan wordt de opname van de pil dus wél verstoord.
Omdat ik er eigenlijk op vertrouwdet de appotheekwel iets had gezegd net als vorige keer.

Maar volgens mij kan ik niet meer doen.

Maar normaal in je stopweek slik je ook geen pil dus dan heb je ook geen opbouw..

Nu heb ik alleen in de laatste week van me strip antibiotica geslikt..

Normaal als je een pil vergeet in de laatste week kan je stoppen en een stopweek doen of doorslikken.

Waarom zou die nu dan niet veilig zijn.
quote:Maryni83 schreef op 23 december 2012 @ 17:27:

BGB: meestal ontstaat diarree in de dikke darm, maar soms ook in de dunne darm. Als dat laatste het geval is, dan wordt de opname van de pil dus wél verstoord.

Aha.

En hoe weet je ( of de apotheker of de huisarts ) waar die dunne shit vandaan komt dan?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
/
quote:newimprovedkitty schreef op 23 december 2012 @ 18:02:

[...]

Is dat zo? In dat geval excuses... ik slik de pil al jaren niet meerIk had de prikpil en kreeg een antibiotica, ik vroeg nog bij de apotheek of het invloed had maar dat was niet zo, achterhaalde informatie vertelde ze.
/
/
quote:newimprovedkitty schreef op 23 december 2012 @ 18:06:

[...]

slik je de prikpil? lijkt me erg pijnlijk Hahaha, ja. Heb het verbeterd
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 december 2012 @ 17:43:

[...]

Aha.

En hoe weet je ( of de apotheker of de huisarts ) waar die dunne shit vandaan komt dan?Geen idee! Daar mag jij dan weer het antwoord op vinden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven