Gezondheid alle pijlers

Pil vergeten, geen idee wanneer, buikpijn en bloed

23-01-2014 21:07 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Oke ik probeerde even een korte titel te maken voor dit bericht. Ik weet dat er al duizenden dingen hierover op het internet zijn te vinden, maar niet precies hetgeen wat ik wil weten.

Om te beginnen, ongeveer iets langer dan een half jaar geleden begon ik tijdens mijn menstruatie enorme buikpijn te krijgen. Ik dacht eerst serieus dat ik erge buikgriep had omdat ik zulke erge krampen had en niets anders kon dan op mijn bed liggen de hele dag. 2 pijnstillers werkten pas na een uur en hielpen dan maar voor een kwartiertje en dan was ik weer terug bij af. Ik ben een maand later aan de pil gegaan (niet om die reden, maar als anticonceptie). Maar ik bleef elke keer dat ik ongesteld werd heel erg veel buikpijn krijgen. Ik vind het vooral raar omdat ik voorheen nooit zoveel last had van buikpijn, bijna nooit. Soms gewoon wat buikpijn en wat rugpijn, maar met een pijnstiller was het ook weer over.

Het gevolg hiervan is dat ik de pil gewoon 2 keer ging doorslikken. Laatst heb ik 3 keer achter elkaar een pilstrip doorgeslikt zonder stopweken in te lassen. Ik begon ongeveer op de helft een beetje buikkrampen te krijgen en wat bloed en veel donkerbruine afscheiding. Ik dacht eerst dat er misschien een menstruatie zou doorbreken maar het gaat nu al langer dan een week zo door. Tot mijn grote schrik kwam ik er 2 dagen geleden ook achter dat er een pil te veel in mijn pilstrip zit. Dit betekent dus dat ik ooit in de afgelopen 3 weken een pil ben vergeten, maar ik heb geen idee wanneer dat was. Ik ben wel seksueel actief, dus ik ben een beetje bang nu ook. Ik heb in ieder besloten dat ik mijn 'extra' pil gewoon zaterdag inneem (normaal neem ik op vrijdag de laatste).

Nou goed, lang verhaal. Kan iemand mij helpen? Moet ik me zorgen maken?

Groetjes!
Als je wilt weten of je zwanger bent is er maar één manier. Dat is een zwangerschapstest.

De buikpijn en krampen kunnen ook horen bij Endometriose.
Testje dan maar?
Nou ik zou me niet zo druk maken om die ene pil. Die afscheiding dat is doorbraakbloeding. Als ik jou was zou ik maar weer een weekje stoppen en dan weer opnieuw de pil achtereen nemen. Ik heb zelf jaren de pil door geslikt zonder pauze. Welke heb je?
Ketjing! ¤20,-!!!
quote:GreetBilspleet schreef op 23 januari 2014 @ 22:11:

Ketjing! ¤20,-!!!Ik kwam al incasseren, hoewel ik dit toch een twijfelgevalletje vind.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Het is een verkapt 'ben ik zwanger' topic dus ik vind van wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven