Gezondheid alle pijlers

Pil

23-02-2018 23:14 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
B
anoniem_364019 wijzigde dit bericht op 28-05-2018 12:58
0.00% gewijzigd
Wat staat er in de bijsluiter?
En neem een implanon of een spiraal.
Nu beginnen en gewoon je strip afmaken.
En hou je benen bij elkaar of gebruik een condoom de komende weken. Je bent niet beschermd.

Maar waarom gekozen voor deze voom van anticonceptie?
Er staat alleen dat ik in dit geval mijn arts om advies moet vragen. Het is alleen bijna weekend, dan is zijn praktijk gesloten. Vandaar dat ik jullie om hulp vraag... misschien dat iemand hier ervaring mee heeft.

Misschien maar een idee om inderdaad over te stappen op een spiraaltje.
Als je 3 dagen vergeet dan zou ik overstappen op een andere vorm.
En ik zou je pil nu nemen en de aankomende maand ook een condoom gebruiken. Kleine moeite en je hebt meer kans dat je niet zwanger wordt.
Wauw meis. Als je op het idee komt om 3 pillen in 1 keer te nemen is de anticonceptiepil écht niets voor jou. Totaal clueless. Misschien kan je morgen een 24 uurs apotheek raadplegen als je beslist verder wil met de pil.

Overstappen op een spiraaltje is wél een goed idee.
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Ik zou maar even niet neuken als ik jou was. En regel een spiraaltje.
Als TO genoikt heeft afgelopen dagen idd HA bellen, zo niet: wat pimpelmees zegt.
En de prikpil nemen, of spiraal of implanon.
En je bent niet vergeten onbeschermd seks te hebben de laatste week?
Ik heb geen seks gehad, zal dat ook de aankomende maand even niet hebben dus dat is het probleem niet. Gaat mij er nu even meer om wat gezond is om te doen.
Overstappen op condooms en een andere ac
claisemos schreef:
23-02-2018 23:56
Ik heb geen seks gehad, zal dat ook de aankomende maand even niet hebben dus dat is het probleem niet. Gaat mij er nu even meer om wat gezond is om te doen.
Ok dan hoef je dus geen MAP te halen.
Qua gezondheid is het geen issue dat je hem een paar dagen vergeet, gewoon nu met nieuwe strip beginnen.
Het enige is dat de pil nu de komende 7 dagen minder veilig is, dus mocht je wel seks hebben: condoom gebruiken.

Als je hem trouwens vaker vergeet en je bent wel seksueel actief is het verstandig om te denken aan een andere vorm van AC, hier al genoemd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven