Gezondheid alle pijlers

plekje baarmoedermond

26-06-2013 15:10 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij toeval ondekte ik net een klein hard plekje op mijn baarmoedermond.

Is dat iets om direct mee naar de huisarts te gaan of kan ik beter een paar weken afwachten?
TO, het is goed dat je je lijf kent. En ja, ik zou er even mee langs de huisarts gaan.
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
quote:Luthien71 schreef op 26 juni 2013 @ 16:27:

[...]mastruberen En ja hoor, we hebben er weer één:
quote:Eindeloos schreef op 26 juni 2013 @ 18:09:

[...]

Daar zijn toch verloskundigen voor ?

Het holt wel achteruit zeg, met de gezondheidszorg.Nou inderdaad. Ik heb gisteren voor de derde keer mijn eigen blindedarm moeten verwijderen.
quote:Eindeloos schreef op 26 juni 2013 @ 18:09:

[...]

Daar zijn toch verloskundigen voor ?

Het holt wel achteruit zeg, met de gezondheidszorg.Bezuinigingen he...mevrouw u kunt het zelf doen of wij doen het. Vandaag speciale aanbieding, maar een tientje!
Het maakt inderdaad niet echt uit hoe iemand er achter komt dat er een hard plekje op de baarmoeder mond zit. Het gaat erom dat het er zit en dat hoort niet.

Als een vrouw een knobbeltje in haar borst heeft en dat verteld gaan we toch ook niet vragen hoe ze daar achter is gekomen? Dat spreekt toch ook voor zich dat ze aan haar borsten heeft gevoeld?
quote:kettle schreef op 26 juni 2013 @ 18:26:

[...]

En ja hoor, we hebben er weer één:

Nee hoor ik herhaal alleen maar;

quote:annie2 schreef op 26 juni 2013 @ 16:17:

Blijkbaar ligt mijn baarmoedermond laag ofzo kwam het tegen tijdens mastruberen.

Maar blijkbaar is dat erg raar.

Nu even weer serieus !

TO , met jou voorgeschiedenis gewoon even langs de huisarts!
quote:Lady-Voldemort schreef op 26 juni 2013 @ 17:04:

En jullie konden dat echt zelf niet bedenken? Hoe kinderachtig.

En TO: ik zou er inderdaad even mee langs de huisarts gaan.

Nee, inderdaad dat kon ik inderdaad niet zelf bedenken, nee. Ik raak mijn baarmoederwand niet dagelijks aan en wist niet dat je hierbij kon komen tijdens masturberen.

Het was een normale vraag en ik verwachtte ook gewoon een normaal antwoord, maar blijkbaar is het logisch om tijdens masturberen je baarmoedermond aan te raken. Wist ik niet en dat hoeft ook niet in het belachelijke te worden getrokken....
quote:zilvervlok schreef op 26 juni 2013 @ 18:37:

Het maakt inderdaad niet echt uit hoe iemand er achter komt dat er een hard plekje op de baarmoeder mond zit. Het gaat erom dat het er zit en dat hoort niet.

Als een vrouw een knobbeltje in haar borst heeft en dat verteld gaan we toch ook niet vragen hoe ze daar achter is gekomen? Dat spreekt toch ook voor zich dat ze aan haar borsten heeft gevoeld?

Dat is toch totaal iets anders en daarbij kun je je ook afvragen hoe je een borstonderzoek het beste kan doen om dat knobbeltje te ontdekken, net zoals ik mij afvroeg hoe je ontdekt dat je een knobbeltje op je baarmoedermond hebt zitten.

Bah....ik vind dat er naar wordt gereageerd op mijn vraag...net of ik er op kick dat TO dus schijnbaar heeft gemasturbeerd. Een normale vraag stellen mag blijkbaar niet meer, want alles wordt gelijk in het belachelijke getrokken....
Baarmoedermond ligt helemaal niet zo diep. Ik doe soms de Billingsmethode om mijn vruchtbare periode te bepalen. En ja dan voel ik m ook. Hoef je niet eens voor te masturberen.
Waar zit de any-key?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven