Gezondheid alle pijlers

plots heel duizelig en misselijk

26-12-2012 21:10 34 berichten
ik lag vanmorgen in bed en werd ineens heel duizelig zo erg dat ik mijn ogen niet meer open kon houden en mijn ogen gingen ook op en neer daarna was ik heel misselijk,

de hele dag beetje raar gevoeld en nu net weer zon duizelaanval

Heeft iemand dit ooit gehad
Alle reacties Link kopieren
Dan bel je toch even met de HAP? Is er iemand bij je?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
welkom in het land en tijd van de zieken..

Zo begon het bijmij ook en 2 dagen later enorme keelpijn , keelontsteking , daarna overgeven , diarree en nu snotverkouden
Goochel eens op evenwichtsorgaan..
en je temperatuur?

Ikzelf heb al enige dagen darmslijmvliesontsteking en af en toe hoofdpijn. Maar ineens sinds m'n toetje gaat het weer wat beter.
it's a big club and you ain't in it
nee geen koorts ofzo blijf alleen een beetje misselijk en lichtelijk hoofdpijn zou het gewoon een griepje zijn worden?

Vond het zon eng gevoel ook nog nooit gehad
quote:Zespri79 schreef op 26 december 2012 @ 21:15:

welkom in het land en tijd van de zieken..

Zo begon het bijmij ook en 2 dagen later enorme keelpijn , keelontsteking , daarna overgeven , diarree en nu snotverkoudenhad je ook die erge duizelingen eerst? dat je ogen niet open kon houden
Ik lees dat je een korte tijd aan de AD zit? Dan kan dit de werking zijn.
quote:Enn schreef op 26 december 2012 @ 21:12:

Dan bel je toch even met de HAP? Is er iemand bij je?Nee ben nu alleen ga zo maar proberen te slapen maar ben nu bang voor geworden
quote:del_speciaal schreef op 26 december 2012 @ 21:37:

Ik lees dat je een korte tijd aan de AD zit? Dan kan dit de werking zijn.denk je slik ze al weer een week of 9
quote:prinses1970 schreef op 26 december 2012 @ 21:39:

[...]

denk je slik ze al weer een week of 9

Kan heel goed mogelijk zijn. Je hebt een verhoogde dosis gekregen toch?

Kijk het even aan en bel morgen je behandelend arts.

Hoe voel je je nu?
quote:prinses1970 schreef op 26 december 2012 @ 21:10:

ik lag vanmorgen in bed en werd ineens heel duizelig zo erg dat ik mijn ogen niet meer open kon houden en mijn ogen gingen ook op en neer daarna was ik heel misselijk,

de hele dag beetje raar gevoeld en nu net weer zon duizelaanval

Heeft iemand dit ooit gehadDoet mij meer denken aan te weinig suiker.
Er is altijd licht aan het eind van de tunnel.
quote:prinses1970 schreef op 26 december 2012 @ 21:35:

[...]

had je ook die erge duizelingen eerst? dat je ogen niet open kon houdenJa en nu af en toe nog. idd ook te maken met evenwichtsorgaan.. Omdat alle holtes zo'n beetje in mijn hoofd ontstoken zijn. Voel mij meer een dweil dan een mens..
In het verlengde vh evenwichtsorgaan: kijk even naar acute draaiduizeligheid. Kan ontstaan door een virus. Niet ernstig, wel lastig.
Maar als je twijfelt natuurlijk de huisarts bellen.
hoop maar dat een virusje is vind het echt een heel eng gevoel,

voel me nu een beetje raar in mijn hoofd en misselijk

ga morgen maar wel effe de huisarts bellen
Als je een periode van flinke stress achter de rug hebt gehad, kan het ook Ziekte van Menière zijn.
quote:prinses1970 schreef op 26 december 2012 @ 22:01:

hoop maar dat een virusje is vind het echt een heel eng gevoel,

voel me nu een beetje raar in mijn hoofd en misselijk

ga morgen maar wel effe de huisarts bellenHeb je voldoende gegeten? (wat een vraag he tijdens de kerstdagen haha) Zou een laag bloedsuiker kunnen zijn. Even wat zoets eten en kijken of het wegtrekt en je wat opknapt. Lage bloeddruk of juist een te hoge kan ook de klachten geven die jij beschrijft. Degene die het weet is de huisarts, wij kunnen hier alleen maar gissen. Goed dat je morgen de huisarts gaat bellen. Rustig aan TO en sterkte.
nou heb wel genoeg gegeten maar idd helemaal geen zoet ga zo maar iets zoets eten kijken of dat helpt.

Ik lees net ook dat van migraine kan komen, heb geen migraine maar wel hoofdpijn
quote:belle123 schreef op 26 december 2012 @ 21:57:

In het verlengde vh evenwichtsorgaan: kijk even naar acute draaiduizeligheid. Kan ontstaan door een virus. Niet ernstig, wel lastig.Inderdaad. Ik heb dit een tijd terug ook gehad. Van het een op het andere moment enorm duizelig en daardoor ontzettend misselijk. De dokter kan dit vaststellen. Hoe dan ook, morgen even de HA bellen.
Dit heb ik elk jaar in de winterperiode als ik verkouden begin te worden. Volgens ha iets met dat door de verkoudheid een seintje te laat in de hersenen aankomt.. Waardoor je evenwicht wordt verstoord.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
vind jij ook zon eng gevoel
Wil natuurlijk niet zeggen dat je hetzelfde hebt!

Ikzelf ben er 2 keer voor bij de ha geweest. Getest op ijzer en suiker.. Niks aan de hand. (zag compleet dubbel)

Enige wat ik kon doen was..

Proberen niet zo verkouden te worden. En als ik zo duizelig ben om dan alles rustig te doen, dus niet in eens je bed uit... Eerst omdraaien, dan zitten en dan opstaan etc. Alleen dathelpt bij mij niet.

Ik vond dat eng ja, maar ik weet nu dat als ik minder verkouden ben, dat het weer weg gaat.

Ga eens naar de ha zou ik zeggen. Het kan vanalles zijn!
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Mijn oma zou zeggen : nachtje vroeg naar bed

Zie morgen maar verder.
Een angststoornis heb je toch? Ga dan niet zo op internet zitten zoeken wat het kan zijn en nog banger worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven