primolut en nu bijwerkingen
zaterdag 28 juni 2014 om 08:15
Sinds afgelopen dinsdag slik ik primolut, we gaan dit dit weekend op vakantie en ik zou dit weekend gaan menstrueren. Maar nu, ik heb gigantische buikpijn, ben duizelig, heb last van diarree, Maw voel me ondanks dat ik geen bloedverlies heb behoorlijk bagger
. Wie herkent dit, en gaat dit voorbij? baal er behoor van.

zaterdag 28 juni 2014 om 09:42

zaterdag 28 juni 2014 om 10:18
betreft het uittellen: ik word altijd tussen de 20ste en 23ste vd maand ongesteld. Dan zou mijn menstruatie dus net voorbij zijn bij vertrek. Echter merkte ik deze keer dat ik pas laat mijn eisprong kreeg, zodat het precies zo uit zou komen dat ik ongesteld zou worden rondom vertrek datum vakantie. uitgerekend dus deze maand loopt alles uit. Het vreemde is dat ik sochtends opsta met ontzettende menstruatie achtige krampen. Door de dag heen nog enkele malen, meestal richting het tijdstip dat ik weer een primolut innemen moet. Ook dan is even de misselijkheid en het bagger voelen. Na het innemen van de primolut gaat het weer een aantal uren redelijk tot goed. Maar inderdaad ik zal het moeten uitzitten. Stoppen met de primolut betekend ongesteld worden en zoals gezegd vertrekken we zondagnacht. iig bedankt voor de reacties.

zondag 29 juni 2014 om 09:59
zondag 29 juni 2014 om 11:15
Ik heb primolut geslikt voor iets anders maar ik hield vooral veel vocht vast en was net cruella de Ville...
Ik denk dat jouw buikpijn door de diarree komt en de diarree niet van de primolut. Misschien iets verkeerds gegeten? Gebbq't?
Ik denk dat jouw buikpijn door de diarree komt en de diarree niet van de primolut. Misschien iets verkeerds gegeten? Gebbq't?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.