Gezondheid alle pijlers

Raar onderbuikgevoel

02-01-2014 16:37 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een paar dagen heb ik een raar gevoel in mijn onderbuik, slappe benen, pijnlijke onderrug en misselijkheid. Ook lijkt het alsof ik mijn rechter eierstok voel (lijkt opgezwollen) dit voel ik ook altijd bij het ongesteld worden, ene maand rechts en de volgende maand weer links, etc. Raar, maar het schijnt dat 1 op de zoveel vrouwen dit kan voelen, waaronder ik dus

Ik hoef niet ongesteld te worden, maar heb hier de laatste tijd wel vaker last van. Zijn er meerdere of ervaringen hiermee met de vrouwen op dit forum?
quote:bokvansteen schreef op 06 januari 2014 @ 08:59:

[...]

Waarom denk/weet je dat die kans heel klein is?

Ik moet van de HA 3 maanden over op een andere pil om te kijken of de klachten verdwijnen.

Omdat je geen ovulatie hebt als je de pil slikt, je kan hem dan dus ook niet voelen.

Misschien kunnen het ook je darmen zijn? Ik heb ook een tijdje veel last van mijn darmen gehad (zelfde klachten). Ik dacht dat de pijn ook bij mijn eierstok zat, was ook opgezwollen. Maar dat bleek de darm te zijn.

Ik zou toch even naar de huisarts gaan als het aan blijft houden. Kan nooit kwaad, toch!
Oh sorry, zie nu pas dat je al naar de HA bent geweest. Sorry, ik lees weer niet goed

Ik hoop dat het helpt!
Al wel voor de zekerheid een test gedaan nu?
Eierstok probleem is inderdaad meestal 1,5 week of 2 weken nadat ik weer met een nieuwe strip ben begonnen.

Aan mijn nieuwe voorgeschreven pil ben ik nog niet begonnen, volgens de HA moet ik deze meteen doorslikken na mijn laatste 'oude' pil strip.

Nee, geen test gedaan.
quote:bloempje86 schreef op 06 januari 2014 @ 09:27:

Al wel voor de zekerheid een test gedaan nu?

Nee nog niet, ik wacht denk ik liever mijn menstruatie af dit duurt ongeveer nog 1 week qua pil. Verwacht ook geen zwangerschap, misschien een domme gedachte maar, na 10 jaar de pil zonder dat er ooit iets vreemd gebeurd is verwacht ik dit nu ook niet ineens met mijn huidige vriend.

Wel vind ik de kwaaltjes een beetje apart, de benen en onderrug pijn heb ik nu niet meer, maar wel een

- opgezwollen gevoel

- tinteling in onderbuik

- harde onderbuik

- 's avonds zere borsten, ook een beetje opgezwollen gevoel

Heb geen idee vanaf wanneer je zoiets kan gaan voelen bij een (mogelijke) zwangerschap.

Als ik een test doe en het blijkt van niet, kan dit ook zijn omdat het nog niet zoveel weken zijn dat de test dit aan kan geven (begreep ik), dus daarom wacht ik liever nog.
Lijken toch op zwangerschap symptomen. Ik ben 4x zwanger geweest en bij allemaal had ik een week voor ik eigenlijk ongesteld moest worden al symptomen.
Volgens de test is er niks aan de hand.

Het hangt allemaal nogal nauw samen met de klachten voor ongesteld worden natuurlijk, maar mijn pilstrip is nog niet op dus wie weet werkt de test nog niet. Kan het altijd nog eens proberen als het niet op tijd komt.
Heb je niet gewoon teveel chili gehad? Daar krijg ik ook altijd een raar gevoel van in mijn buik.
quote:konijn25 schreef op 07 januari 2014 @ 11:36:

Heb je niet gewoon teveel chili gehad? Daar krijg ik ook altijd een raar gevoel van in mijn buik.
Whatever we expect with confidence becomes our own self-fulfilling prophecy.
Weet je al wat het was?

Ik heb last van dezelfde symptomen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven