Gezondheid alle pijlers

rechter tepel groter na bvk

12-07-2010 22:31 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
....
Gewoon eerst maar eens terug gaan naar de chirurg misschien en daar vragen?

Ik was blij dat ik van I naar C cup kon gaan ik stoor me nu zeker niet aan (minimale) verschillen. Ik dank de man dat ik eens zonder bh kan rondlopen.......
Heb ik dat?!
Jeemig, ook natuurlijk zijn tepels niet gelijk van grootte en vorm hoor!

Dat zou mij nou echt niet kunnen schelen. Als ze maar even hoog zitten!

De littekens doen pijn zat, dus ik zou me er niet voor laten openhalen opnieuw!
,
Hoelang geleden ben je geopereerd?
Heb ik dat?!
,
je schrijft : "nu eindelijk is ie aan het slinken". Het lijkt me verstandig om eerst te wachten totdat je borsten volledig hersteld zijn van de operatie voordat je gaat meten.
,
Je mag je armen nog niet eens boven je hoofd tillen en je bent al bezig over verschillen, laat alles eerst eens even helen. Kijk over maanden nog eens wat en hoe het er uit ziet.....
Heb ik dat?!
Maar je tepels worden toch niet verkleind bij een borstverkleining? Wss was dat verschil er dus al voor die tijd.
,
Jawel, worden wel verkleind. Maar als je weet hoe tepelhuid is (kan samentrekken tenslotte), dan weet je ook dat het bijna onmogelijk is om dat stukje zo te maken dat het bij gewone toestand en samentrekken identiek is.
quote:nonamanisss schreef op 12 juli 2010 @ 22:45:

borderwalk:

die tepel meeting heeft verder niets te maken met dat mm borst nog gaat slinken, want die tepel word daar niet kleiner van hoorKan toch nog schelen denk ik, maar je kunt iig ook straks pas zeggen hoe het totaalplaatje eruit ziet. Je had een week of wat geleden ook al een topic, en ik snap dat je waarschijnlijk op een sneller mooier herstel had gehoopt, maar ik vind de laatste regel van je OP een beetje flauw.
Nonamaniss, het is pas vier weken geleden!!!!! ik heb dezelfde operatie gehad, zonder complicaties, en zonder verdere " toestanden", is nu 4 maanden geleden, en ik heb echt nu pas het idee dat mijn borsten weer zijn zoals ze moeten zijn. Geloof me, ik heb alle zorgen gemaakt die er te maken zijn, maar na 4 weken kun je er echt nog niets over zeggen! Na 4 weken zag alles er bij mij ook verschillend uit, had ik rare " uitstekende" punten aan de zijkant waar aan de buitenkant/onderkant de incisie gemaakt was, maar dit is allemaal weggetrokken en " normaal"... Even geduld dus!
En over dat slinken... over 3, 4 maanden beginnen je borsten pas echt hun vorm aan te nemen. Daar kun je echt nog niets over zeggen nu...
...
Een plastisch chirurg heeft mij ooit verteld dat ze tepels liever geen twee keer opereren omdat dat nogal risicovol is. Als er een afwijking is aan een tepel wordt dat opgelost door het bijtattoeëren van de tepel tot deze optisch weer rond en 'kloppend' is. Bij mij is het (gelukkig) niet zo ver gekomen dat het ook daadwerkelijk nodig was, en het is alweer een paar jaar geleden, dus het kan vandaag de dag zomaar anders zijn.

Als ik jou was zou ik mijn lijf eerst even minimaal een half jaar geven om te herstellen van deze operatie.
In je vorige topic over je borstverkleining was je ook al erg bezorgd... daar is ook al gezegd dat na een borstverkleining het 4-6 maanden duurt voordat alles een beetje op zijn uiteindelijke plek is beland, de zwellingen weg zijn ed. Dus wacht gewoon af. Je kunt wel even de kliniek/ziekenhuis bellen erover, maar je wilt echt een perfect resultaat in no time... geef je lijf tijd om te helen!
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Je kunt ook na een paar maanden als het nog echt storend ongelijk is, medische tatoeage overwegen om de tepels gelijk te laten ogen. Dan maak je de kleinste iets groter door een tatoeage in de kleur van de tepel. Beter dan nog een keer snijden. Maar best kans dat het nog heel behoorlijk bijtrekt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven