rechter tepel groter na bvk
maandag 12 juli 2010 om 22:37

maandag 12 juli 2010 om 22:52
quote:nonamanisss schreef op 12 juli 2010 @ 22:45:
borderwalk:
die tepel meeting heeft verder niets te maken met dat mm borst nog gaat slinken, want die tepel word daar niet kleiner van hoorKan toch nog schelen denk ik, maar je kunt iig ook straks pas zeggen hoe het totaalplaatje eruit ziet. Je had een week of wat geleden ook al een topic, en ik snap dat je waarschijnlijk op een sneller mooier herstel had gehoopt, maar ik vind de laatste regel van je OP een beetje flauw.
borderwalk:
die tepel meeting heeft verder niets te maken met dat mm borst nog gaat slinken, want die tepel word daar niet kleiner van hoorKan toch nog schelen denk ik, maar je kunt iig ook straks pas zeggen hoe het totaalplaatje eruit ziet. Je had een week of wat geleden ook al een topic, en ik snap dat je waarschijnlijk op een sneller mooier herstel had gehoopt, maar ik vind de laatste regel van je OP een beetje flauw.
maandag 12 juli 2010 om 23:09
Nonamaniss, het is pas vier weken geleden!!!!! ik heb dezelfde operatie gehad, zonder complicaties, en zonder verdere " toestanden", is nu 4 maanden geleden, en ik heb echt nu pas het idee dat mijn borsten weer zijn zoals ze moeten zijn. Geloof me, ik heb alle zorgen gemaakt die er te maken zijn, maar na 4 weken kun je er echt nog niets over zeggen! Na 4 weken zag alles er bij mij ook verschillend uit, had ik rare " uitstekende" punten aan de zijkant waar aan de buitenkant/onderkant de incisie gemaakt was, maar dit is allemaal weggetrokken en " normaal"... Even geduld dus!
dinsdag 13 juli 2010 om 00:35
Een plastisch chirurg heeft mij ooit verteld dat ze tepels liever geen twee keer opereren omdat dat nogal risicovol is. Als er een afwijking is aan een tepel wordt dat opgelost door het bijtattoeëren van de tepel tot deze optisch weer rond en 'kloppend' is. Bij mij is het (gelukkig) niet zo ver gekomen dat het ook daadwerkelijk nodig was, en het is alweer een paar jaar geleden, dus het kan vandaag de dag zomaar anders zijn.
Als ik jou was zou ik mijn lijf eerst even minimaal een half jaar geven om te herstellen van deze operatie.
Als ik jou was zou ik mijn lijf eerst even minimaal een half jaar geven om te herstellen van deze operatie.
dinsdag 13 juli 2010 om 00:58
In je vorige topic over je borstverkleining was je ook al erg bezorgd... daar is ook al gezegd dat na een borstverkleining het 4-6 maanden duurt voordat alles een beetje op zijn uiteindelijke plek is beland, de zwellingen weg zijn ed. Dus wacht gewoon af. Je kunt wel even de kliniek/ziekenhuis bellen erover, maar je wilt echt een perfect resultaat in no time... geef je lijf tijd om te helen!
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
dinsdag 13 juli 2010 om 07:35