Gezondheid alle pijlers

rugpijn

24-12-2012 22:18 17 berichten
Ik ben ongesteld en ga echt door de grond van de pijn in mijn rug..

Ik heb de douchekop er al op gezet, al ibuprofen genomen, kruik en zelfs tijgerbalm gesmeerd.

Niets werkt, de pijn word zelfs erger.

Heeft iemand nog tips wat ik kan doen?
Alle reacties Link kopieren
Niemand in de buurt die je kan masseren??
Slapen. En hopen dat het morgen over is. Sterkte.
Ja, mijn man. Heeft hij al geprobeerd, geen succes. Elke aanraking lijkt to much.
Ik heb momenteel ook erge rugpijn, heb ik een paar keer per jaar. Heb je lage rugpijn? Sommige oefeningen geven wat verlichting vind ik. Verder gebruik ik sinds kort Biofreeze, dat is een verkoelende gel die onder andere te koop is bij de Tuinen. Sterkte!
Ik zou trouwens nog 2 paracetamols nemen erbij. Bij erge rugpijn doe ik dat ook altijd; een coctail van brufen en paracetamol helpt!
Net gedaan rara, nu maar proberen te slapen.

Oh en iedereen fijne kerstdagen!
Sukses Polkadot en jij ook fijne dagen!
Heb je toevallig ook Naproxen in huis?
Ibuprofen Werkt bij mij het best.
Paracetamol en naproxen neem ik als de pijn me te erg wordt.

Maar aangezien je net een ibuprofen hebt genomen lijkt me dat niet verstandig.
Ik zorg dat ik altijd een doosje Feminax in huis heb. Zit 275 gr naproxennatrium in. Gelijk wanneer je last van je rug krijgt 2 tabletten innemen en daarna om de 8 tot 12 uur nog een totdat je geen last meer hebt. Heb dan een heel stuk minder last van mijn rug.
Paracetamol zou ik zeker wel nemen, dat kan in combinatie met ibuprofen! Sterkte!
Ik bijt even door de pijn heen en ga bewegen dat helpt bij mij het beste.
Naproxen helpt het best tegen menstruatieijn, samen met paracetamol..
Computer says nooooo
Ha, ben niet de enige dus, ik kan wel janken van de pijn en dat heb ik niet snel. Net twee paracetamol en een ibuprofen genomen, heb mijn man even laten lopen. Nu maar hopen dat ik straks mijn bed nog uit kan komen...

Ik moet alleen niet ongesteld worden, denk ik.
Helaas geen naproxen in huis. En nu officieel ook door de ibuprofen heen. Kijken of ik die zo ergens kan bietsen, anders ziekenhuis apotheek maar...

Helaas is de pijn er niet minder om geworden ik hoop dat dit niet lang doorgaat zo...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven