ruis in linker oor
vrijdag 25 oktober 2013 om 07:43
Sinds een paar dagen heb ik zodra ik ga liggen een heel irritante ruis in mijn linker oor. Het maakt daarbij niet uit of ik op mijn linker oor of op mijn rechter oor lig. De ruis valt precies samen met de frequentie van mijn hartslag dus ik neem aan dat het een slagadertjes is wat de ruis veroorzaakt.
Herkent iemand dit of iemand een idee waarom ik nu die ruis ineens kan horen? En nog belangrijker , hoe kom ik er vanaf.
Herkent iemand dit of iemand een idee waarom ik nu die ruis ineens kan horen? En nog belangrijker , hoe kom ik er vanaf.
vrijdag 25 oktober 2013 om 10:29
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tinnitus
Ik heb er ook last van af en toe.
Ik heb er ook last van af en toe.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
vrijdag 25 oktober 2013 om 13:10
Hopelijk is het zo simpel dat het met uitspuiten weg is.
Hoge bloeddruk is in ieder geval de oorzaak niet want heb juist last van hele lage bloeddruk. De laag Hb heb ik al bijna mijn hele leven. Maar in het lijstje van Wikipedia kom ik wel mogelijke oorzaken tegen die op mij betrekking zou kunnen hebben.
Maar in dat geval gaat het uitspuiten dan waarschijnlijk niet helpen.
Na het weekend toch maar proberen een afspraak met de huisarts te maken, het is in ieder geval te proberen.
Hoge bloeddruk is in ieder geval de oorzaak niet want heb juist last van hele lage bloeddruk. De laag Hb heb ik al bijna mijn hele leven. Maar in het lijstje van Wikipedia kom ik wel mogelijke oorzaken tegen die op mij betrekking zou kunnen hebben.
Maar in dat geval gaat het uitspuiten dan waarschijnlijk niet helpen.
Na het weekend toch maar proberen een afspraak met de huisarts te maken, het is in ieder geval te proberen.