Schimmelsinfectie na gebruik wasemulsie
woensdag 14 mei 2014 om 21:21
Ik had een flesje Chilly intieme wasemulsie gekocht en na 3 keer gebruiken heb ik ineens een schimmelinfectie. Bah! Ik heb het nooit eerder gehad en dan nog wel van van een intieme wasemulsie Zijn er meer mensen die zoiets hebben gehad na gebruik van zo'n product? Of kan dat niet?
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
woensdag 14 mei 2014 om 21:23
Daarom moet je dat soort producten ook nooit gebruiken. Jouw vagina is prima in staat zichzelf schoon te houden. Snel naar de dokter voor een recept dus. Ik denk dat je de balans in je vagina verstoord hebt door het gebruik van dit product.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin

woensdag 14 mei 2014 om 21:25
Wat belle zegt. Je vagina kan prima alles zelf in balans en schoon houden. Ga je daarin lopen rommelen met producten met een hele andere ph-waarde en rare middelen erin, verstoor je het hele "milieu" daarbinnen. Lactacyd heeft niet voor niks die producten voor inwendig gebruik uit het assortiment gehaald.

woensdag 14 mei 2014 om 21:27
En weer iemand die in slimme marketing is getrapt. Spul voor je vagina verhoogt de kans op schimmelinfecties juist, het verstoort de balans die je vagina gezond houd. Niet meer doen dus!
Wassen met water is meer dan voldoende.
Wassen met water is meer dan voldoende.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
woensdag 14 mei 2014 om 21:27

woensdag 14 mei 2014 om 21:34
quote:sabbaticalmeds schreef op 14 mei 2014 @ 21:31:
je kan de anti schimmel middelen gewoon bij de drogist kopen het hoeft niet meer op receptDaar begin ik straks aan en heb ik ook mijn twijfels over. Moet je namelijk inwendig inspuiten (zalf). Heb de gebruiksaanwijzing wel 10 keer gelezen of dat wel klopt?
je kan de anti schimmel middelen gewoon bij de drogist kopen het hoeft niet meer op receptDaar begin ik straks aan en heb ik ook mijn twijfels over. Moet je namelijk inwendig inspuiten (zalf). Heb de gebruiksaanwijzing wel 10 keer gelezen of dat wel klopt?
woensdag 14 mei 2014 om 21:45
Liz, je kunt de zalf zowel uitwendig (dus op je schaamlippen etc) gebruiken, maar als je ook inwendig klachten hebt, dan moet je de zalf inderdaad inspuiten. Zit als het goed is een soort hulpstuk voor bij de tube. Zo niet dan kun je ook wat op een schone vinger doen en dit dan zo inbrengen.
Je kan meteen na het inbrengen en de dag erna meer pijn/jeuk en afscheiding krijgen, dit komt omdat de schimmel afsterft door de zalf, is normaal en na een paar dagen zouden je klachten over moeten zijn.
Succes!
Je kan meteen na het inbrengen en de dag erna meer pijn/jeuk en afscheiding krijgen, dit komt omdat de schimmel afsterft door de zalf, is normaal en na een paar dagen zouden je klachten over moeten zijn.
Succes!
woensdag 14 mei 2014 om 21:57
quote:shutterbug schreef op 14 mei 2014 @ 21:45:
Liz, je kunt de zalf zowel uitwendig (dus op je schaamlippen etc) gebruiken, maar als je ook inwendig klachten hebt, dan moet je de zalf inderdaad inspuiten. Zit als het goed is een soort hulpstuk voor bij de tube. Zo niet dan kun je ook wat op een schone vinger doen en dit dan zo inbrengen.
Succes!Dank je wel voor de goed uitleg.
Succes!Dank je wel voor de goed uitleg.

donderdag 15 mei 2014 om 12:34
quote:Nalysa schreef op 14 mei 2014 @ 23:01:
Ik heb nog nooit inwendig gewassen, maar ik was wel altijd tussen mijn benen gewoon met douchegel (welke ik dan ook op dat moment gebruik). Is dat ook niet goed? Ik heb verder nog nooit last gehad van infecties.Als je er nooit last van hebt gehad heb je geluk, maar als je je gewoon met water wast, is je vagina echt niet minder schoon. Misschien ben je er gewoon minder gevoelig voor.
Ik heb nog nooit inwendig gewassen, maar ik was wel altijd tussen mijn benen gewoon met douchegel (welke ik dan ook op dat moment gebruik). Is dat ook niet goed? Ik heb verder nog nooit last gehad van infecties.Als je er nooit last van hebt gehad heb je geluk, maar als je je gewoon met water wast, is je vagina echt niet minder schoon. Misschien ben je er gewoon minder gevoelig voor.