Gezondheid alle pijlers

slappe arm

05-12-2012 06:25 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Heeft iemand wel eens meegemaakt dat je arm bij het wakker worden als een lappe pop voelde?

Ik werd wakker en ben me niet bewust van dat ik bijvoorbeeld op mijn arm heb gelegen ofzo, maar toch was mijn arm als een lappe pop. Er zat totaal geen spierspanning in. Hij voelde loodzwaar als ik hem met mijn andere arm oppakte en viel gewoon weer naar beneden. Kan dat door afknelling? :(

Joh, dat is niet echt gezond. Voel je je verder goed?
voor de rest voel ik me goed! Was hele rare ervaring!
Ja hoor, heel herkenbaar. Ik heb dat ook vaak. Volgens mij heb je dan gewoon op je arm gelegen.
Ja dat herken ik echt wel. Je hebt op je arm gelegen. Het lijkt dan net of die arm niet van jou is. Het trekt altijd met een minuut of 2 weg.
Ik heb het wel eens gehad. Dan heb je er op gelegen. Komt weer goed.

Ik voelde toen ik wakker werd een andere hand tegen mijn gezicht. Ik voelde niet dat het mijn eigen hand was. Ik heb even een klein gilletje laten ontsnappen. Haha
Ik denk ook dat ik er op heb gelegen. Ik maak me alleen wat bezorgd om dat ik operaties heb gehad aan mijn centrale zenuwstelsel. Ben niet hypochonder ofzo....maar vond het wel wat raar!
bedankt mensen...meer weten meer dan een

X
Dat heb ik ook wel eens gehad, voelt heel raar.
Ook eens gehad. Duwde met mn andere arm de arm naar beneden klapte het zo terug in mn gezicht hahahaha. Tot twee keer toe. Toen maar ff vastgehouden en ik voelde het bloed weer stromen. Ik lach nu maar dat was best eng toen.
Ik sliep vroeger vaak op mijn rug met mijn armen boven mijn hoofd en dan 'sliep' de één of de andere arm, zwaar en ik kon er niets mee, 1 keer waren ze beide doods, dat was heel eng.

Ik ging half zitten om ze van boven mijn hoofd naar beneden te krijgen, bijna gooien.

En zwaar zijn die doodse armen dan op je buik, plok plok.

Is helemaal goed gekomen.
Ik slaap wel eens met twee armen boven mijn hoofd op mijn rug. Dan heb ik het aan allebei de armen. Dat is verrekte lastig kan ik je vertellen
Hier ook weleens last van als ik erop gelegen heb. Voelt zo raar. Moet dan ook met mijn andere hand die arm oppakken en verplaatsen, zodat het bloed weer gaat stromen.
Hahaha sorry ik moet heel erg om jullie reacties lachen

Ik heb er zelf ook vaker last van. Één keer lag mijn arm boven mijn hoofd en pakte 'm toen met m'n andere arm op, liet m'n dode arm midden in de lucht los en toen stortte die naar beneden langs de muur. Dat was wel even eng ja. Maar je voelt als het goed is wel snel het bloed weer stromen
Ik sliep vanacht op mijn buik met 1 arm boven mijn hoofd....ik had het dus ook.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik werd 's nachts een keer wakker en er lag iets in mijn bed! Heel eng, ik kon niet plaatsen wat het was. Ik pakte het vast, prikte erin, nee geen idee. Ik deed het lampje boven mijn bed aan... en staarde naar mijn eigen arm! Bah, dat was heel eng en vooral heel erg verwarrend
Oh, ik heb dat heel vaak.

Blijft altijd wel een raar gevoel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven