Gezondheid alle pijlers

smeerbare pijnstillers

14-11-2012 07:47 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met smeerbare pijnstillers? Ik heb last van mijn knie. Ik denk door een slechte houding. Ik let er nu bewust op dat ik niet met mijn enkel op mijn knie zit onder mijn bureau, want daar wordt het iig erger van. Ik wil kijken of rust in mijn kerstvakantie verbetering geeft en anders ga ik in het nieuwe jaar naar de fysio. In de tussentijd vraag ik mij af of een pijnstiller zou kunnen helpen, maar er zijn er tegenwoordig zoveel, dat ik niet weet welke ik het beste kan proberen?
Dat zit je misschien dus nog 6 weken met pijn? Met de kans dat je het erger maakt. Gewoon ff vandaag de fysio bellen!?
Heb je last van je knie waar je enkel op rust, of van je knie die bij de enkel hoort die op je andere knie ligt? In het tweede geval zou ik toch geen 7 weken meer wachten tot je naar een fysio gaat. Waarom zo lang wachten?!
Ik gebruik wel eens voltaren emugel en dat doet wat het moet doen bij pijntjes.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik zou nu al naar de fysio gaan, die kan je vertellen of je 'n slechte houding hebt en wat je kan verbeteren, zodat het niet nog erger wordt. Voor de pijn kun je voltarengel gebruiken.
quote:thomaaas schreef op 14 november 2012 @ 07:55:

Heb je last van je knie waar je enkel op rust, of van je knie die bij de enkel hoort die op je andere knie ligt? In het tweede geval zou ik toch geen 7 weken meer wachten tot je naar een fysio gaat. Waarom zo lang wachten?!Dat tweede ja. Hmm, misschien toch maar een afspraak maken dan. Eigenlijk heb ik er nml al maanden last van. Maar, de fysio waar ik eerder ben geweest, vind ik geen prettige man. Ik zal mijn vriendin eens mailen waar zij heen gaat.
En waarom kun je pas in de kerstvakantie naar een andere fysio? Wordt er dan weer een nieuwe lading afgeleverd ofzo?

Ga gewoon voor een kennismakingsgesprek naar een praktijk in de buurt en kijk hoe je te woord gestaan wordt en wat ze denken te doen qua behandelplan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:oki07 schreef op 14 november 2012 @ 08:17:

[...]

Dat tweede ja. Hmm, misschien toch maar een afspraak maken dan. Eigenlijk heb ik er nml al maanden last van. Maar, de fysio waar ik eerder ben geweest, vind ik geen prettige man. Ik zal mijn vriendin eens mailen waar zij heen gaat.Dan ga je toch naar een andere?! Je gaat toch niet het maken van een afspraak uitstellen (na maanden klachten) omdat je 1 fysiotherapeut geen fijne vent vind?
Nee, dat is eigenlijk best dom. Zoals het ook best dom is dat ik dat pas doorheb als iemand anders mij daarop wijst;-)

Ik ga een afspraak maken bij een ander en laat de smeerbare pijnstiller even voor wat het is.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven