Gezondheid alle pijlers

Sonicare AirFloss

13-11-2016 16:51 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie van jullie heeft ervaring met de Sonicare airfloss van Philips?

Zit er over te denken om een te kopen. Dit omdat ik altijd moeite heb met stoken en flossen. Hierdoor laat ik mijn gebit twee keer per jaar schoonmaken. Nu vind ik dat best vervelend. Wil het eigenlijk minder vaak hoeven laten doen. Daarom zit ik te twijfel of ik zon airfloss zou kopen. Wil daarom graag weten wat jullie van de airfloss vinden.
Airfloss werkt niet. Zonde van het geld, komt niet tussen de tanden.
Ik ben fan! Sinds ik hem gebruik hoef ik mijn gebit niet meer te laten reinigen. Het schijnt wel beter te werken als je tanden dicht op elkaar staan zoals de mijne. Als je tanden verder uiteen staan, spuit je er gewoon tussendoor.
Perfect! Nooit meer zonder. Hoef niet meer naar de mondhygiëniste sinds ik deze heb.
Mijn man is er lyrisch over.
Hebben er een gehad, was binnen paar maanden kapot die daarna kwam ook toen was ik er wel klaar mee.
quote:jac-79 schreef op 13 november 2016 @ 19:56:

Hebben er een gehad, was binnen paar maanden kapot die daarna kwam ook toen was ik er wel klaar mee.Ja, dat is wel een nadeel, ben nu ook aan de derde bezig. Gelukkig begaf de vorige het binnen de garantieperiode en kreeg ik gratis een nieuwe. Maar duurzaam zijn ze niet.
Mijn tanden staan dicht op elkaar. Als ik wel stokers gebruik, gebruik ik extra dun. Op sommige plekken kom ik er dan nog niet tussen. Zelfs niet met flosdraad. Maar zo te lezen is die airfloss dan wel handig.

Wel jammer om te lezen dat het snel stuk gaat. Maar als het bij mij zou helpen. Heb ik het er wel voor over.

Wil gewoon minder mijn gebit hoeven laten schoonmaken.
Zag nu in een folder, Kruidvat of Trekpleister, of Lidl of Aldi (laatste 2 volgens mij Duitse versie) dat daar eind deze maand een dergelijk apparaat te koop komt van ander merk.
Dan zou ik de folders in de gaten houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven