Gezondheid alle pijlers

SOS HELP

20-02-2011 15:25 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
IK LOOP AL WEKEN MET ZENUWPIJN IN ME ACHTERSTE KIEZEN . VOLGENDE WEEK WORD IK HIERAAN GEOPEREERD . IK SLIK AL DAGEN VEEL PARACETAMOL EN SINDS GISTER IBUPROFEN MAAR NIKS HELPT MEER . NU HEB IK VAN DE HUISARTS PARACETAMOL CODDEINE GEKREGEN MAAR OOK DIT HELPT NIET . IK KAN BIJNA NIET MEER SLIKKEN VAN DE PIJN EN NIET EENS MEER NORMAAL ME MOND DICHTDOEN WEET IEMAND IETS ANDERS ??? WAARMEE IK DE WEEK VOL KOM WANT IK TREK DIT NIET MEER . MVG SANN
quote:isabon schreef op 20 februari 2011 @ 16:54:

Verkeerd topicDit zie ik weleens vaker dat iemand iets schrijft in een verkeerd topic... Hoe lukt je dat?
quote:Iwannalive schreef op 21 februari 2011 @ 02:24:

[...]

Dit zie ik weleens vaker dat iemand iets schrijft in een verkeerd topic... Hoe lukt je dat?

Als je in de top 10 eentje aanklikt en meteen begint met schrijven?

Of als je een vast topic hebt wat je open hebt staan (je 'home' topic als het ware) en daarnaast een tabje met de rest van het forum (nee ik ben niet verslaafd ofzo) en je klikt ipv op het tabje van je 'home topic' op het tabje waar je 'gewoon' het forum open hebt staan?

Ik weet het niet hoor, het is mij nog nooit gebeurd, maar ik kan me indenken dat het zo mis kan gaan qua posten.
Waar ik woon dokter je kiespijn zelf weg met Benzocaine-druppels (da's de verdoving die tandartsen gebruiken) in combinatie met een antibioticakuur, Amoxilline bijvoorbeeld. Deze pijn wordt door bacterien veroorzaakt, want caries is een infectieziekte.

Maar goed, ik woon in een Derdewereld-land waar die medicijnen gewoon vrij verkrijgbaar zijn, als je maar betaalt. Geen idee hoe dat in Nederland nu is, mijn suggestie is om eerst de apotheek te raadplegen, dan de tandarts...spoed i.v.m. je pijnklachten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven