Gezondheid alle pijlers

spieren/klieren/symmetrie?

08-02-2014 13:02 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_194937 wijzigde dit bericht op 11-02-2014 21:19
Reden: .
% gewijzigd
Ik zou rap naar de huisarts gaan als ik jou was want dit is obsessief met iets bezig zijn wat werkelijk nergens op slaat. Misschien een therapietje tegen aan gooien.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ga naar de dokter!
Been there, done that, got the T-shirt.
Lieverd, net als je topic van drie dagen geleden: dit soort vragen moet je face-to-face met een arts bespreken. Niet op een anoniem forum.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik ben niet symetrisch...niemand is 100% symetrisch.

Mijn heupen zijn niet gelijk, mijn rug is scheef. Ik merk het bij sporten....het is geen ziekte en je gaat er niet dood aan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Na loepen-------> therapie!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wie heeft jou het idee gegeven dat mensen symmetrisch zijn? We zijn geen paspoppen.

Misschien wordt het tijd dat je in therapie gaat.
In een ander topic schrijf je dat je naar de dokter gaat. Ben je inmiddels al geweest?
Hoi, ik ga woensdag naar de dokter toe, het kon helaas niet eerder.
anoniem_194937 wijzigde dit bericht op 11-02-2014 21:20
% gewijzigd
Zeg hem inderdaad dat dit in je hoofd zit! En dat je hier last van heb. Met een goede therapie kan je een heel end komen. Succes ermee.

En stop met met openen van zulke topics. Je krijgt geen andere antwoorden dan bovenstaande.
natuurlijk zijn spieren/ klieren niet symmetrisch hoe kom je daar nou bij. Vaak is de rechterkant (bij rechtshandigen beter ontwikkeld)
Ga je hiervoor naar de huisarts?
TO, je kunt allebei de dingen bespreken. Eerst vraag je of hij even kan kijken naar de bobbel achter je oor. En als het dan niks is, dan vertel je dat je je steeds zorgen maakt om allerlei dingen van je lijf en dat je niet kan stoppen met piekeren.

Je bent heus niet de enige die met dit soort problemen naar de huisarts gaat. Daar is de huisarts voor.
o, je gaat vanwege hypochondrie. Doen!
..
anoniem_194937 wijzigde dit bericht op 11-02-2014 21:25
% gewijzigd
Je hebt vanwege je angst geen leven en toch wil je niet dood? Apart.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
.
anoniem_194937 wijzigde dit bericht op 11-02-2014 21:26
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven