Gezondheid alle pijlers

Spiertrekkingen

12-01-2017 10:43 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, misschien is hier al een topic over maar kan het niet zo gauw vinden... Ik heb al bijna een jaar last van spiertrekkingen in m'n hele lichaam. Paar x naar de huisarts geweest en uiteindelijk langs geweest bij de neuroloog. Die denkt aan iets onschuldigs (al maanden leefde ik in angst dat ik ALS of MS heb, was zo stom om te gaan googelen op spiertrekkingen) Morgen moet ik terug voor een spieronderzoek en krijg ik de uitslag van bloed wat de laatste x is getrokken. Alleen nu heb ik sinds een paar weken ook steeds van die beweginkjes in voornamelijk m'n vingers / handen en voeten. (het idee van wanneer je bijna in slaapt valt dat je lichaam opeens beweegt) Overdag heb ik er gelukkig niet zo veel last van maar in bed begint het waardoor ik niet kan slapen en helemaal panikeer. Ben zo bang dat ik Parkinson heb of een andere spierziekte of iets aan het zenuwstelsel) Sinds gister heb ik ook steeds een verdoofd gevoel in m'n vingers. Moet er wel bij zeggen dat ik stijf sta van spanning en angst dus ik hoop dat het daar van is al klinkt dat raar. Morgen nog maar eens alles bespreken met de neuroloog en hopelijk kan hij me wat gerust stellen. Of juist niet... Maar ik vroeg me af of er meer mensen zijn met spiertrekkingen en van die beweginkjes in handen, voeten of waar dan ook? Groetjes Miriam
Alle reacties Link kopieren
Hi Miriam, hoe is het nu met je? Ik heb er ook last van. Zo erg dat ik slaappillen nodig heb om maar een beetje te slapen. Hoop dat het een stuk minder is. Gr. Céline
Miriam1981 schreef:
12-01-2017 13:56
Door tekorten komt het (zou bijna zeggen helaas) niet, ben op vanalles getest dit voorjaar omdat ik al een tijdje ziek was. (Wat door m'n schildklier kwam, is nu weer helemaal oké) maar volgens de huisarts en neuroloog kan het hier sowieso niet mee te maken hebben. Magnesium slik ik al heel lang op aanraden van de osteopaat en gezond eten doe ik sowieso. Pfff, ben nu al zenuwachtig om te gaan slapen vanavond, denk dat ik maar een slaappilletje inneem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven