Spiraal en niet te houden buikpijn
donderdag 27 juni 2013 om 15:34
Hallo allemaal,
ik heb nu 1 a 2 weken echt soms enorme buikpijn en vaak een weeig gevoel.
Ik heb 2 jaar geleden een spiraal laten plaatsen.. en soms had ik wat last tijdens het vrijen.
Maar nu heb ik elke keer tijdens het vrijen enorme pijn aan mijn baarmoeder en soms komt het ook in een keer zomaar opzetten..
verder ben ik nu meer als een week sochtes ontzettend misselijk en soms ook savond zonder enige reden.
nu had ik vandaag was ik aan het lopen en in een keer voel ik iets warms lopen dus ik dacht oh misschien zet mijn menstruatie door.
maar nee er lag een vies wit goedje.
De huisarts heeft geen plaats meer deze week.
ze rade me wel een zwangerschapstest aan voor de zekerheid.
Deze was wel negatief.
maar volgens mij hoef ik ook pas over 2 weken te menstrueren
ik hou dit niet bij. omdat hij zo onregelmatig is dat je er niks mee kan..
is ook altijd zo geweest.
Vroeg me af of iemand dit verhaal herkent of enig idee heeft wat het kan zijn.
Ik heb trouwens een koperspiraal en ben MEESTAL om de 5/6 weken ongesteld.. en dan voor 5 tot 8 dagen.
lang verhaal,, maar vraag me echt af wat het is..
ik heb nu 1 a 2 weken echt soms enorme buikpijn en vaak een weeig gevoel.
Ik heb 2 jaar geleden een spiraal laten plaatsen.. en soms had ik wat last tijdens het vrijen.
Maar nu heb ik elke keer tijdens het vrijen enorme pijn aan mijn baarmoeder en soms komt het ook in een keer zomaar opzetten..
verder ben ik nu meer als een week sochtes ontzettend misselijk en soms ook savond zonder enige reden.
nu had ik vandaag was ik aan het lopen en in een keer voel ik iets warms lopen dus ik dacht oh misschien zet mijn menstruatie door.
maar nee er lag een vies wit goedje.
De huisarts heeft geen plaats meer deze week.
ze rade me wel een zwangerschapstest aan voor de zekerheid.
Deze was wel negatief.
maar volgens mij hoef ik ook pas over 2 weken te menstrueren
ik hou dit niet bij. omdat hij zo onregelmatig is dat je er niks mee kan..
is ook altijd zo geweest.
Vroeg me af of iemand dit verhaal herkent of enig idee heeft wat het kan zijn.
Ik heb trouwens een koperspiraal en ben MEESTAL om de 5/6 weken ongesteld.. en dan voor 5 tot 8 dagen.
lang verhaal,, maar vraag me echt af wat het is..
donderdag 27 juni 2013 om 15:52
Ik heb ook meerdere malen een spiraal laten plaatsen, en wat jij beschrijft qua pijn is heel herkenbaar.
Ik had op een gegeven moment zo'n buikpijn (weeen leken het wel) dat ik ieder moment over me nek kon gaan.
Bleek bij mij dat het spiraal iedere keer zakte en werd afgestoten.
Wat voor een spiraal heb je laten zetten? Mirena of koper?
Als je koperspiraal verplaatst is, heb je al kans op een zwangerschap namelijk. Ik zou gewoon even checken of je alleen het draadje voelt of ook het plastic van het spiraal.
Zo ja, moet je zsm naar de huisarts of gyn. om het spiraal te verwijderen.
Ik had op een gegeven moment zo'n buikpijn (weeen leken het wel) dat ik ieder moment over me nek kon gaan.
Bleek bij mij dat het spiraal iedere keer zakte en werd afgestoten.
Wat voor een spiraal heb je laten zetten? Mirena of koper?
Als je koperspiraal verplaatst is, heb je al kans op een zwangerschap namelijk. Ik zou gewoon even checken of je alleen het draadje voelt of ook het plastic van het spiraal.
Zo ja, moet je zsm naar de huisarts of gyn. om het spiraal te verwijderen.
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
donderdag 27 juni 2013 om 16:02
Ook herkenbaar. Ik had last van plotselinge pijnscheuten, zo heftig dat ik er 's nachts van wakker schrok. Huisarts bleef maar beweren dat het niet door de spiraal kwam (die zat goed), maar toen ik, tijdens zijn vakantie, een vervangend huisarts trof heeft deze hem ter plekke verwijderd. Daarna nooit meer last gehad. Ik had trouwens een Mirena.
The time is now
donderdag 27 juni 2013 om 17:59
Ik zou dat kreng er maar uithalen (kan je dat zelf doen?) en tot het artsbezoek maar even een rubbertje gebruiken.(als je uberhaupt al zin hebt met die buikpijnen) Misschien zit dat ding ergens vast of vergroeid? Schijnt wel eens te gebeuren met die dingen en is voor mij een reden om er nooit aan te beginnen.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten

donderdag 27 juni 2013 om 20:23
quote:Mutsje78 schreef op 27 juni 2013 @ 17:59:
Ik zou dat kreng er maar uithalen (kan je dat zelf doen?) en tot het artsbezoek maar even een rubbertje gebruiken.(als je uberhaupt al zin hebt met die buikpijnen) Misschien zit dat ding ergens vast of vergroeid? Schijnt wel eens te gebeuren met die dingen en is voor mij een reden om er nooit aan te beginnen.
NEE, dat kan niet.
Als je er totaal geen verstand van hebt is het niet aan te raden om dan toch advies te geven.
Een spiraaltje moet je er NOOIT zelf uithalen. Je kunt je baarmoeder daarbij beschadigen en er kan een bloeding optreden.
NEE, dat kan niet.
Als je er totaal geen verstand van hebt is het niet aan te raden om dan toch advies te geven.
Een spiraaltje moet je er NOOIT zelf uithalen. Je kunt je baarmoeder daarbij beschadigen en er kan een bloeding optreden.