spoedje: pijnstilling
vrijdag 13 juli 2012 om 07:55
Mijn teen(nagel) is ontstoken door ingegroeid hoekje van de teennagel. Het doet superzeer maar ik heb vandaag een bruiloft (leuk in de regen ) en wil (moet want heb naast plastic slippers of winterlaarzen geen andere schoenen) mijn pumps met klein hakje aan.
Maandag ga ik naar de huisarts maar ik zou graag deze dag doorkomen. Wat kan ik het beste als pijnstilling nemen? Bij de drogist gaan halen of iets aan de dokter vragen?
Maandag ga ik naar de huisarts maar ik zou graag deze dag doorkomen. Wat kan ik het beste als pijnstilling nemen? Bij de drogist gaan halen of iets aan de dokter vragen?
vrijdag 13 juli 2012 om 07:58
vrijdag 13 juli 2012 om 08:00
Ik zou naar de drogist gaan. Denk niet dat de huisarts iets voor gaat schrijven dat de drogist niet heeft. En anders wil je dat ook niet want dan kom je bij de middelen die zo zwaar zijn dat ze ook versuffen.
Je kunt ook naar de apotheek gaan, daar hebben ze meer kennis van zaken.
Sterkte en veel plezier!
Je kunt ook naar de apotheek gaan, daar hebben ze meer kennis van zaken.
Sterkte en veel plezier!
vrijdag 13 juli 2012 om 08:06
Ik heb al iets onder de teennagel gedaan, geeft wel iets verlichting maar het is eigenlijk al te ver. Het vlees eromheen is ontstoken elke kleine aanraking geeft pijn.
Ik denk ook eerlijk gezegd dat de dokter niets zal voorschrijven, tenminste geen sterkere dingen. Ik moet ook nog rijden dus dat is sowieso niet handig. Wat een gedoe weer, vrijdag de 13e zeker.
Misschien toch maar ibu...
Ik denk ook eerlijk gezegd dat de dokter niets zal voorschrijven, tenminste geen sterkere dingen. Ik moet ook nog rijden dus dat is sowieso niet handig. Wat een gedoe weer, vrijdag de 13e zeker.
Misschien toch maar ibu...
vrijdag 13 juli 2012 om 08:11
quote:papayaatje schreef op 13 juli 2012 @ 08:06:
Wat een gedoe weer, vrijdag de 13e zeker.
Want om 00.01 vannacht ging je teennagel ingroeien, ontsteken en superzeer doen?
Bel een pedicure in de buurt, die weten wat ze doen. Dat helpt beter dan zelf gaan klooien met een stukje wc-papier er onder te proppen.
Wat een gedoe weer, vrijdag de 13e zeker.
Want om 00.01 vannacht ging je teennagel ingroeien, ontsteken en superzeer doen?
Bel een pedicure in de buurt, die weten wat ze doen. Dat helpt beter dan zelf gaan klooien met een stukje wc-papier er onder te proppen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 13 juli 2012 om 08:16
vrijdag 13 juli 2012 om 08:25
vrijdag 13 juli 2012 om 08:27
quote:roodmetwittestippen schreef op 13 juli 2012 @ 07:59:
In elk geval vast ontsmetten. Zit je al in een badje met soda?
Hier zou ik ook aan denken.
En anders kijken of je bij een vriendin een schoentje kan lenen die een maat groter is zodat er niet zoveel druk op staat.
In elk geval vast ontsmetten. Zit je al in een badje met soda?
Hier zou ik ook aan denken.
En anders kijken of je bij een vriendin een schoentje kan lenen die een maat groter is zodat er niet zoveel druk op staat.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 13 juli 2012 om 08:37
Kun je zelf het hoekje eruit halen? Ja, dat doet pijn, maar dan is de druk wel gelijk weg.
Verder is dit meer iets voor een pedicure dan voor een huisarts. En blijf er vooral niet te lang mee doorlopen. Dan kan er wild vlees ontstaan en dat moet weggebrand worden met een soort soldeerbout.
Fijne bruiloft in ieder geval.
Verder is dit meer iets voor een pedicure dan voor een huisarts. En blijf er vooral niet te lang mee doorlopen. Dan kan er wild vlees ontstaan en dat moet weggebrand worden met een soort soldeerbout.
Fijne bruiloft in ieder geval.
vrijdag 13 juli 2012 om 09:34
Huh, maar zij gaan trouwen op vrijdag de 13e? Wat apart.
Zou iig een soda badje doen. En wat je ook kan doen totdat je de schoenen aandoet:
Gaasje erom, dan onder de kraan houden. Plastic zakje erom, zodat t nat blijft. Normaal werkt dat bij een ontstoken vinger, maar dan na een nachtje.
Maar t valt te proberen voor nu.
Zou iig een soda badje doen. En wat je ook kan doen totdat je de schoenen aandoet:
Gaasje erom, dan onder de kraan houden. Plastic zakje erom, zodat t nat blijft. Normaal werkt dat bij een ontstoken vinger, maar dan na een nachtje.
Maar t valt te proberen voor nu.