Gezondheid alle pijlers

steeds eerder ongesteld bij anticonceptiepil

06-11-2009 17:21 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
vraagje!

Ik ben sinds 4 maanden aan de mycrogynon 20 en steeds voordat ik klaar ben met de strip word ik al ongesteld. Vaak moet ik dan nog 3 pilletjes slikken. Ik heb verder geen tussentijdse bloedingen ofzo. Weet iemand of dit normaal is? Of zou de pil niet werken?!
Het kan zijn dat de pil te licht is voor je. Even naar de huisarts en overleggen of je niet een zwaardere pil moet
Dankje voor antwoord. Maar als ie te licht is..werkt ie dan niet? Ik heb geen tussentijdse bloedingen en heb ook niet het gevoel dat ik een eisprong heb (merkte ik altijd wel toen ik nog niet aan de pil was) dus dan zou je denken dat de pil wel werkt toch?
jawel de pil zal wel werken en je bent ook beschermd tegen zwangerschappen, maar blijkbaar heeft jouw lijf iets meer hormomen nodig om niet tussentijds ongesteld te worden. Als je de pil gebruikt, krijg je geen eisprong en de menstruatie is meer een ontrekkingsbloeding dan een echte menstruatie
Je slikt hem nog maar kort, de eerste maanden kan je nog een beetje gek reageren qua ongesteldheid ed op een nieuwe pil. Overleg even met je huisarts of je het nog even aan wilt zien of dat je naar een andere pil over wil stappen.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven