stukje lens in mijn oog
woensdag 9 juni 2010 om 10:05
ik draag zachte lenzen. Gisteravond haalde ik ze eruit omdat ze niet lekker zaten, bleek dat er van 1 was een stukje af was.
Flink gewreven naar mijn neus toe en vanmorgen voelde ik t niet meer zitten totdat ik er een nieuwe lens erin deed. Nu voel ik dat er nog wat in mijn oog zit, behalve mijn lens dan.
Ik heb ook al gespoeld. Weet iemand of dit er vanzelf uit komt?? Lijkt me niet dat het kwaad kan het is vooral een erg vervelend gevoel.
Flink gewreven naar mijn neus toe en vanmorgen voelde ik t niet meer zitten totdat ik er een nieuwe lens erin deed. Nu voel ik dat er nog wat in mijn oog zit, behalve mijn lens dan.
Ik heb ook al gespoeld. Weet iemand of dit er vanzelf uit komt?? Lijkt me niet dat het kwaad kan het is vooral een erg vervelend gevoel.

woensdag 9 juni 2010 om 10:10

woensdag 9 juni 2010 om 10:12
woensdag 9 juni 2010 om 11:32

woensdag 9 juni 2010 om 11:38
quote:Zwup schreef op 09 juni 2010 @ 10:10:
Weet je zeker dat het er nog in zit? Het kan ook zijn dat je oog licht beschadigd is (niet ernstig hoor) en dat je door de nieuwe lens er in te doen dat voelt. Dat heb ik namelijk weleens. Dus gewoon een dagje je bril dragen en dan is het morgen over.Ik denk inderdaad dat dit eerder het probleem is, dat stukje lens is er als het goed is wel uit inmiddels.
Weet je zeker dat het er nog in zit? Het kan ook zijn dat je oog licht beschadigd is (niet ernstig hoor) en dat je door de nieuwe lens er in te doen dat voelt. Dat heb ik namelijk weleens. Dus gewoon een dagje je bril dragen en dan is het morgen over.Ik denk inderdaad dat dit eerder het probleem is, dat stukje lens is er als het goed is wel uit inmiddels.
donderdag 10 juni 2010 om 09:13
@ mimootje: ik heb weleens een lens eruit gehaald waar dan ineens zo'n 'hapje' uit bleek te zijn. het probleem is dan meestal niet zozeer dat er ergens een stukje zweeft (dat gaat er trouwens met een spoeling wel uit) maar meer dat het een ruw randje is, dan met het knipperen constant over de oogbol schuurt en zo het hoornvlies lichtjes kan beschadigen. en dát voel je dan meestal als je de lens eruit haalt (en zeker als je er een nieuwe weer in doet).
hoe gaat het vandaag?
als het écht beschadigd is dan kan je het beste even bij de huisarts langsgaan. die kan met een druppeltje en een blauwe lamp kijken of er iets beschadigd is. meestal krijg je dan wat zalf mee en is het binnen enkele dagen opgelost.
hoop dat het meevalt!
hoe gaat het vandaag?
als het écht beschadigd is dan kan je het beste even bij de huisarts langsgaan. die kan met een druppeltje en een blauwe lamp kijken of er iets beschadigd is. meestal krijg je dan wat zalf mee en is het binnen enkele dagen opgelost.
hoop dat het meevalt!