Gezondheid alle pijlers

Syndroom van Brügger

12-09-2010 18:46 5 berichten
Hallo allemaal,

Is er iemand bekend met het syndroom van Brügger?

Op internet kan ik er weinig op Googlen, na enkele plaatsen kom ik al bij de toeristische plaats Brugge

Afgelopen maand gaf mijn fysiotherapeute aan, dat ik misschien het syndroom van Brügger zou hebben, aangezien mijn klachten vaag zijn en met de tot nu toe toegepaste behandeling er geen verbetering optreedt. Klachten: nek, schouderbladen, bovenarmen.

Ze heeft al steeds van alles losgemaakt,maar dat is alleen tijdelijk een oplossing na een dag keert de pijn alweer terug.Ben daarna fanatiek gaan fitnessen op advies, maar voel me er niet echt beter door,eerder meer pijn i.p.v. pijnvrij.

Zijn er mensen die dit ook hebben en vooral wat is er aan gedaan of wat doen jullie zelf eraan om minder last te hebben van de pijn?

Thanks!
Alle reacties Link kopieren
http://www.mtchuizen.com/bruggerth.php
Is dit niet gewoon een mooie term voor een verkeerde houding? Iets dat duizenden mensen hebben.
ukkie, die link had ik al gezien, maar toch bedankt.

Er schijnen trigger points te zijn waar ik dus precies op reageer,mijn vriend voelt er dan geen pijn..

Iris, tjah een houding ,maar hoe ga je die zomaar aanpassen? Ik loop wel rechtop (geen euro-zoeker)

Kan de pijn het beste omschrijven als: vage spierpijn, verschillend van plek in het lichaam, twee dagen arm, dan een dag niet, dan twee dagen scheenbeen/spier). Iets anders kan ik er niet van maken.
Alle reacties Link kopieren
ga eens naar een oefentherapeut cesar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven