T-safe spiraal

woensdag 17 juli 2013 om 17:26

woensdag 17 juli 2013 om 18:32
quote:bambi88 schreef op 17 juli 2013 @ 17:48:
@betjebig
Voel je het ding nooit zitten?Nee, dat kan niet. Hij zit in je baarmoeder. Het kan wel zijn dat je in het begin wat krampen hebt omdat je baarmoeder het vreemde object probeert af te stoten. Dat had ik de eerste keer, maar bij mijn huidige spiraal helemaal niet. Alleen een half uur een beetje buikpijn en daarna nergens last meer van.
@betjebig
Voel je het ding nooit zitten?Nee, dat kan niet. Hij zit in je baarmoeder. Het kan wel zijn dat je in het begin wat krampen hebt omdat je baarmoeder het vreemde object probeert af te stoten. Dat had ik de eerste keer, maar bij mijn huidige spiraal helemaal niet. Alleen een half uur een beetje buikpijn en daarna nergens last meer van.

donderdag 18 juli 2013 om 14:49
Ik heb sinds een paar weken een multiload. Vond het inbrengen niet pijnlijk en heb er verder ook geen last van.
Het grootste nadeel schijnt te zijn, dat je heftiger ongesteld kan worden, dat is per persoon verschillend. Waarschijnlijk wordt ik helemaal niet meer ongesteld, dus dat nadeel heb ik in ieder geval niet
Het grootste nadeel schijnt te zijn, dat je heftiger ongesteld kan worden, dat is per persoon verschillend. Waarschijnlijk wordt ik helemaal niet meer ongesteld, dus dat nadeel heb ik in ieder geval niet
donderdag 18 juli 2013 om 20:46
Het plaatsen is ff pittig.. Daarna had ik ongeveer 24 uur behoorlijke kramp.. Mn baarmoeder moest ff wennen Maar met paracetamol en ibuprofen was het goed te doen! De enige bijwerking die ik verder had was wat langer bloedverlies met menstruaties.. Ik heb er nooit spijt van gehad.
T safe kan 10 jaar blijven zitten, goede keuze!
Je hebt zelf geen zware menstruaties? Dat is namelijk een contra indicatie voor een koperspiraal.
T safe kan 10 jaar blijven zitten, goede keuze!
Je hebt zelf geen zware menstruaties? Dat is namelijk een contra indicatie voor een koperspiraal.