Gezondheid alle pijlers

tandarts, graag hulp [Lege OP]

08-08-2020 13:33 459 berichten
-
anoniem_6373670f1031d wijzigde dit bericht op 13-09-2020 11:09
99.96% gewijzigd
S-Groot schreef:
09-08-2020 19:28
Maar je wil dat diezelfde 'prutsers' het beulwerk van de andere prutser op gaan lossen. Dat is toch heel krom?
er werken wel meerdere tandatsen in mijn eigen tandartspraktijk

het zal krom zijn maar je zal maar zo in nood zitten als ik dankzij letselschade!!!!!!!! Kijken hoe je dan zou handelen!!!! En niet met 1 of andere zak geld naast je bed!
S-Meds schreef:
09-08-2020 16:14
nou ja zeg.
Wat raar.

Dat rondpolijsten van die voortand is mijn keuze voor kwakzalvers? Dat is bij mijn eigen tandarts gebeurd hoor!
MY2240 schreef:
10-08-2020 08:46
????
Nou ik denk dat jij er GEEN beeld van hebt. Want tanden daar lopen ook meridianen in en hebben idd invloed op je hele lichaam. Als je dat al niet snapt...
Oh, ik snap wel dat jouw tandarts je niet meer wil helpen.
Wat een klote situatie. Ik zou toch kiezen voor het ACTA. Heb je er echt geen geld voor of heb je het er niet voor over? Kun je het anders lenen van familie ofzo?
viva-amber schreef:
09-08-2020 13:56
Ik zou om de 4 uur 2 paracetamol nemen tegen de pijn van ontsteking, ik zou maandag een afspraak met de HAP maken want volgens mij is psychische nood hoger dan je tandproblemen en daarnaast zou ik naar de acta gaan.
:geek:
lovechild schreef:
10-08-2020 08:59
Wat een klote situatie. Ik zou toch kiezen voor het ACTA. Heb je er echt geen geld voor of heb je het er niet voor over? Kun je het anders lenen van familie ofzo?
geen geld voor, familie geen contact
MY2240 schreef:
10-08-2020 09:03
geen geld voor, familie geen contact
Hoe duur is een intake dan bij dat ACTA?
Moreina schreef:
09-08-2020 14:05
TO is eigenwijs, die beland straks gewoon weer in de armen van de volgende beunhaas..
het gaat ook om de kosten.
Ik heb de klachtencommissie ingeschakeld van de tandarts die de kiezen heeft ingeslepen en hij kwam uit op die tandarts in Honselersdijk.
Ja ik weet het ook niet.
Reguliere wegen zijn HEEL DUUR. ik heb daar geen geld voor! :(
lovechild schreef:
10-08-2020 09:05
Hoe duur is een intake dan bij dat ACTA?
rond de 100 euro en dan nog allerlei onderzoeken
Alle reacties Link kopieren
Tja, en daarom heb ik al jaren dezelfde tandarts.

Maar ter zake: volgens mij is je grootste probleem de ingeslepen kiezen. Die kan je in H laten fixen, zal niet gratis zijn, maar zou het toch laten doen.

terug naar de eigen tandarts om die voortand te laten fixen, eventueel met hulp van ACTA. Gaat je ook geld kosten.

En daarna zou ik een nieuwe tandarts zoeken. Eentje die je vertrouwd. En ik denk dat dat belangrijker is dan het labeltje bio, meridianen en geleiding van je gebit.
Superuser2020 schreef:
10-08-2020 09:20
Tja, en daarom heb ik al jaren dezelfde tandarts.

Maar ter zake: volgens mij is je grootste probleem de ingeslepen kiezen. Die kan je in H laten fixen, zal niet gratis zijn, maar zou het toch laten doen.
ik heb tot nu toe nog niemand gevonden in HHW die dat kan hoor.
Ze zeggen allemaal ga naar gnatoloog in Heemstede , ga naar verwijspraktijk hoorn of tandarts starrenburg. Omdat er dure gebitsmodellen gemaakt zouden moeten worden en Starrenburg doet het dan uit de losse hand.

Ik heb nog geen 1 reguliere tandarts gevonden die het kan opvullen uit de losse pols. En ik kan niet steeds 100 euro betalen voor nieuwe intakes second opinions!!!!!!!! Problemen!!!!!!!!!!!!!!!
Superuser2020 schreef:
10-08-2020 09:20

terug naar de eigen tandarts om die voortand te laten fixen, eventueel met hulp van ACTA. Gaat je ook geld kosten.

ik ga zelf wel even kijken wat ik doe. Eigen tandarts wil me neit meer behandelen had ik al gezegd
en het is niet een kwestie van 1 tand fixen het gaat om de hele balans van het gebit die volgens ![...]niet meer goed is omdat al het gewicht op de achterste kiezen rust.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-08-2020 12:26
Reden: naam verwijderd
2.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Doe je niet gewoon moeilijk om het moeilijk doen? Je hebt allemaal opties, maar niets is goed genoeg. Of zoek je hier eigenlijk gewoon een gratis tandarts? Liefst een die gelooft in meridianen...
MY2240 schreef:
10-08-2020 09:11
het gaat ook om de kosten.
Ik heb de klachtencommissie ingeschakeld van de tandarts die de kiezen heeft ingeslepen en hij kwam uit op die tandarts in Honselersdijk.
Ja ik weet het ook niet.
Reguliere wegen zijn HEEL DUUR. ik heb daar geen geld voor! :(
Er is geen klachtencommissie of tandarts die je serieus neemt als jij het hebt over aangetaste meridianen door je ingeslepen kiezen
zoek psychische hulp voordat je je lichaam nog meer schade toebrengt met je kwakzalf theorieen.
De enige beunhaas in het hele verhaal is TO zelf, en de enige die TO letsel toe heeft gebracht is TO zelf.

@TO. je schrijft dat je niet zoveel met wetenschap hebt en ook niet zoveel met medisch opgeleide mensen. Waarom zoek je daar dan nu wel je heil als de door jouw uitgekozen mensen niet doen wat jij wil?
Alle reacties Link kopieren
MY2240 schreef:
10-08-2020 09:27
ik heb tot nu toe nog niemand gevonden in HHW die dat kan hoor.
Ze zeggen allemaal ga naar gnatoloog in Heemstede , ga naar verwijspraktijk hoorn of tandarts starrenburg. Omdat er dure gebitsmodellen gemaakt zouden moeten worden en Starrenburg doet het dan uit de losse hand.

Ik heb nog geen 1 reguliere tandarts gevonden die het kan opvullen uit de losse pols. En ik kan niet steeds 100 euro betalen voor nieuwe intakes second opinions!!!!!!!! Problemen!!!!!!!!!!!!!!!
Dan doe je niks. Blijf je roepen hoe duur het is en blijf je last houden.

Het gaat sowieso geld kosten, ga naar een goede reguliere tandarts of naar het acta en laat je door hen adviseren en behandelen.
Alle reacties Link kopieren
MY2240 schreef:
10-08-2020 09:27
ik heb tot nu toe nog niemand gevonden in HHW die dat kan hoor.
Ik heb nog geen 1 reguliere tandarts gevonden die het kan opvullen uit de losse pols. En ik kan niet steeds 100 euro betalen voor nieuwe intakes second opinions!!!!!!!! Problemen!!!!!!!!!!!!!!!
Het gaat niet om opvullen, het gaat om de scherpe randjes weghalen. Iedereen verwijst je nar experts en jij wil daar voor een schijntje heen. Dat gaat hem niet worden.

Eis jij ook van de kapper om je haar er weer aan te plakken als ze er net een cm te veel heeft afgeknipt?
Alle reacties Link kopieren
To, afgezien van je gebit: gaat het wel goed met je?
Alle reacties Link kopieren
MY2240 schreef:
10-08-2020 09:27
ik heb tot nu toe nog niemand gevonden in HHW die dat kan hoor.
Ze zeggen allemaal ga naar gnatoloog in Heemstede , ga naar verwijspraktijk hoorn of tandarts starrenburg. Omdat er dure gebitsmodellen gemaakt zouden moeten worden en Starrenburg doet het dan uit de losse hand.

Ik heb nog geen 1 reguliere tandarts gevonden die het kan opvullen uit de losse pols. En ik kan niet steeds 100 euro betalen voor nieuwe intakes second opinions!!!!!!!! Problemen!!!!!!!!!!!!!!!
Drama!!!!!!!!!!!

Waarom zou een intake 100 euro kosten? Even voor mijn beeldvorming, welke codes rekenen ze dan???????

En even scherpe randjes verwijderen is echt twee seconden werk hoor. En niet met een slijptol. Of je moet een hele grote mond hebben :bonk:
Volg de uitspraak van de klachtencommissie dat lijkt me het wijst.
Alle reacties Link kopieren
Nou.... ik zou niet meer malen om 100 euro of meer wanneer ik met kosten van de ellende af kom!
MY2240 schreef:
10-08-2020 08:46
????
Nou ik denk dat jij er GEEN beeld van hebt. Want tanden daar lopen ook meridianen in en hebben idd invloed op je hele lichaam. Als je dat al niet snapt...


Je bent toch niet serieus hopelijk?
Of door de hitte bevangen?
S-Meds schreef:
10-08-2020 09:34
Er is geen klachtencommissie of tandarts die je serieus neemt als jij het hebt over aangetaste meridianen door je ingeslepen kiezen
jawel hoor. HEb er al 2. Nu moet je echt stoppen, ik weet niet waar jij vandaan komt? Maar dan snap je echt niets van het menselijk lichaam
MY2240 schreef:
10-08-2020 10:36
jawel hoor. HEb er al 2. Nu moet je echt stoppen, ik weet niet waar jij vandaan komt? Maar dan snap je echt niets van het menselijk lichaam
Meds begrijp het menselijk lichaam een stuk beter dan jij. Je hoeft het niet met haar eens te zijn, dat is wat anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven