Gezondheid alle pijlers

Tandpijn over, nu een dikke lip

23-06-2010 11:51 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Vorige week maandag is een stuk afgebroken tand er weer terug aangezet (hij was op de lijmlaag afgebroken). Dus probleem opgelost.

Nu heb ik al sinds het weekend kies en tandpijn. Begon bij de kiezen en het schoof langzaam op. Vannacht is de pijn in de voortanden 'gestopt' en heb ik bijna geen pijn meer. Alleen heb ik sinds het opstaan een enorm dikke lip (lijkt wel met botox te zijn opgespoten ofzo). Is dit een teken dat er zenuwen ontstoken zijn?

Iemand tips/ ervaringen?
Altijd je tandarts bellen als je zoiets na behandeling krijgt....

Kan ook gewoon een muggebult zijn trouwens, of een reactie op asprine/naproxen/ibuprofen oid.... maar wel bellen!
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Heel snel je tandarts bellen.

Ik heb zoiets ook gehad. Weken last van mijn voortanden bij hele koude en warme etenswaren en ik maar denken dat ze nog gevoelig waren van het eerder gevuld gaatje.

's Ochtends ineens een dikke lip, tandarts gebeld en uiteindelijk bleek mijn zenuw ontstoken en inmiddels overleden.

Gevolg: wortelkanaalbehandeling. Zonder verdoving overigens, want die was niet meer nodig met mijn dooie zenuw.

Hoeft bij jou natuurlijk niet aan te hand te zijn, maar aangezien het wel kán, is de tandarts de enige bij wie je zijn moet.
Ik neem aan dat je een verdovingsspuitje hebt gekregen voor die restoratie. Misschien heeft dat spuitje een irritatie veroorzaakt aan het bindweefsel waar je lipspier aan vast zit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven