Tempur kussen..Dan ook matras? Oude nog geen 5 jaar!
vrijdag 9 april 2010 om 09:07
Hallo allemaal,
Ik heb steeds meer last van mijn nek als ik heb geslapen. Ik vermoed dat mijn kussen niet meer goed is.
Nu hoor je veel over de tempur kussen. Nu zit ik te denken aan zo'n kussen een therapeutische. Wat zijn jullie ervaringen?
En als ik zo'n kussen koop is het dan beter om ook zo'n matras te kopen. Die van mij is nu nog geen 5 jaar. Hoelang doe je er eigenlijk mee doormaal gesproken? Ik heb het idee dat hij nog wel goed is...Niet te hard maar volgens mij ook niet te zacht...
Wat zijn jullie ervaringen....??
Bedankt!!
MMR
Ik heb steeds meer last van mijn nek als ik heb geslapen. Ik vermoed dat mijn kussen niet meer goed is.
Nu hoor je veel over de tempur kussen. Nu zit ik te denken aan zo'n kussen een therapeutische. Wat zijn jullie ervaringen?
En als ik zo'n kussen koop is het dan beter om ook zo'n matras te kopen. Die van mij is nu nog geen 5 jaar. Hoelang doe je er eigenlijk mee doormaal gesproken? Ik heb het idee dat hij nog wel goed is...Niet te hard maar volgens mij ook niet te zacht...
Wat zijn jullie ervaringen....??
Bedankt!!
MMR
vrijdag 9 april 2010 om 11:56
Ik mag hem 3 dagen proberen, dus maandag evt terug. Ik ga het gewoon proberen, die man zegt dathij bijna altijd gelijk hebt. Ik heb ook proef gelegen wat ik al zei en het voelde goed. Ik slaap de komende 2 nachten bij mijn vriend maar kan het zondag op maandag nog proberen en maandag heel de dag. Komt wel goed. ik ben het weg zakken gewend, dus dat zit wel gfoed. Ik hou niet van een te hard matras, waarin je dus amper weg zekt. Ik ga nu weg lekker naar het strand en vanavond lekker slapen hihi.
vrijdag 9 april 2010 om 12:40
Goed dat je er één bemachtigd hebt.
Ben al op jonge leeftijd begonnen met het slapen op een Tempur-kussen. Ik had veel nekklachten en het kussen heeft goed geholpen. In het begin moest ik er wel aan wennen, het slaapt toch anders. Toch doorgezet en nu mis mijn kussen echt als ik bij mijn vriend slaap of op vakantie ben.
Hopelijk werkt het ook voor jou.
Ben al op jonge leeftijd begonnen met het slapen op een Tempur-kussen. Ik had veel nekklachten en het kussen heeft goed geholpen. In het begin moest ik er wel aan wennen, het slaapt toch anders. Toch doorgezet en nu mis mijn kussen echt als ik bij mijn vriend slaap of op vakantie ben.
Hopelijk werkt het ook voor jou.