Gezondheid alle pijlers

ten einde raad! MOE MOE EN NOG EENS MOE!

16-09-2009 13:53 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een tijdje over negedacht maar ben dan toch maar op het forum begonnen. Ik loop nu al een aantal maanden rond met vrage klachten zoals:

-Barstende koppijn, gewoon ondragelijk. Nu scheen ik ook een hoge bloeddruk te hebben al een lange tijd en heb daar propranolol voor gekregen. Hoofdpijn is daardoor ook minder, mede omdat het ook spierverslappend werkt zei mijn huisarts? Toch wel heel vervelend om dit nu al te slikken, ben pas 18

- Extreme vermoeidheid. Ik ben zelfs met mijn studie gestopt omdat het niet meer ging.

- Daarnaast heb ik vaak darmklachten zoals onregelmatige ontlastig(alhoewel de laatstedagen niet meer)

-altijd koude handen en voeten

- veel zoete trek (altijd al zogeweest, weet niet of het nou echt een klacht is?)

Ook belangrijk om te vermelden is dat ik al langere tijd met psychische klachten loop, zoals slapeloosheid en depressieve en angstklachten. Ben al bij verschillende artsen geweest en bloedtesten en urineonderzoek laten niks zien. Ik stond altijd erg sceptisch tegenover natuurartsen maar overweeg dit nu toch, omdat veel mensen hier baat bij schijnen te hebben. Is het misschien iets geestelijks als burn-out, candida of iets anders? Ik weet het niet meer, wie herkent dit?
Hi Blondie,

bij mij kwamen ze er na een paar jaar achter dat ik de ziekte van Hashimoto heb (auto imuunziekte waardoor mijn schildklier het beetje bij beetje aan het opgeven is). Geef niet te snel op, blijf bij je huisarts aandringen op meer onderzoek! het probleem is dat jouw symptomen a-typisch zijn, ofwel niet specifiek voor een bepaalde aandoening. Prikken op werking schildklier en B12 zijn zeker een aanrader en vraag om een uitdraai van de labwaardes. Op een dergelijke uitdraai zie je ook direct de referentiewaarden ("normaalwaardes").Geloof niet direct een arts als hij zegt dat de waardes okay zijn.

Natuurlijk kun je daarnaast ook het reguliere circuit raadplegen maar ook ik zou het niet als vervanging van reguliere medische zorg zien maar eerder als aanvulling.

Succes!!
Je kunt je bloed laten prikken en je laten testen op allerlei dingen zoals diabetes, schildklierwerking, cholesterol, Pfeiffer, CMV etc.

Dat zou ik eerst maar eens doen.
Cum non tum age
-
Hoe is het met TO?
Ik denk dat ze slaapt.
Cum non tum age

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven