Gezondheid alle pijlers

Tintelende benen

31-08-2010 13:52 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we weer.

De volgende vage klacht.

Ik heb nu al de hele week dat 's avonds in bed mijn benen gaan tintelen. Alsof ze sliepen en weer wakker worden. Nu begint het ook 's middags.

Iemand een idee hoe dat kan, wat ik er aan kan doen?

(ik werk zittend en het begint nu net nadat ik een stuk gelopen heb)
Ik zou toch ff de HA bellen, dit kan trombose zijn, dus better safe then sorry.
Zou idd even naar de huisarts gaan. Helemaal als je dit nooit hebt en nu al de hele week.
Zal het donderdag ff aan internist vragen.
Laat je b12 gehalte checken als je bij de internist bent. Als je het te laag is kan dat een van de oorzaken zijn.
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
Heb ik al laten doen van het voorjaar. dat was goed. 237 ofzo.
Kan vanalles zijn. wat zijn die andere "vage" klachten, waar je het over hebt?

Zou naar HA gaan, en het daar ook hebben over al je klachten. En zorgen dat er serieus naar je geluisterd wordt. Want "vage" klachten kunnen ook een ernstige oorzaak hebben.

Ik zeg "kunnen", het kan ook iets heel onschuldig zijn. Dus laat je niet onnodig ongerust maken, alleen eens goed nakijken wat er is.
quote:fleur73 schreef op 31 augustus 2010 @ 14:54:

Kan vanalles zijn. wat zijn die andere "vage" klachten, waar je het over hebt?

Zou naar HA gaan, en het daar ook hebben over al je klachten. En zorgen dat er serieus naar je geluisterd wordt. Want "vage" klachten kunnen ook een ernstige oorzaak hebben.

Ik zeg "kunnen", het kan ook iets heel onschuldig zijn. Dus laat je niet onnodig ongerust maken, alleen eens goed nakijken wat er is.Darmklachten (zie ook topic 'ik ben het zat') en knieklachten.
Ok, heb snel je topic over die darmklachten doorgelezen. Dacht misschien een verband te vinden met de tintelende benen, maar zie het niet zometeen. HA weet waarschijnlijk meer raad.

Ik hoop dat het snel beter gaat, of dat er toch een diagnose gesteld kan worden.

Succes!
hernia?
Mijn vriend begon er ook al over. Ik denk dat we een virusje onder de leden hebben. Bah.
Moet je toevallig niet ongesteld worden? De week ervoor heb ik er nl altijd heel erg last van.
net geweest. en mijn vriendje heeft ook loode benen. en zo ver ik weet is hij ook niet ongesteld.

Zal wel een virusje zijn. we steken elkaar wel vaker aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven