Gezondheid alle pijlers

Tril handen

06-11-2017 13:50 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

ik heb sinds 2 maanden erg last van tril handen. Ik heb het niet constant maar ik krijg vaak de vraag van mensen of het wel goed gaat omdat ze zien dat mijn handen trillen. Ik ben 20 jaar dus de kans is klein dat het parkinson is omdat dat voornamelijk bij oudere voorkomt.

iemand die hier ook last van heeft?
wat zegt de huisarts?
Mijn neefje had dit ook. Hij bleek epileptische trekken te vertonen, als gevolg van te veel drank en drugs.
Hoe is je gezondheid verder? Heb je veel last van zenuwen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ga eens praten met je huisarts.

Trillingen of tremor kunnen heel erg veel oorzaken hebben. Zit het in de familie? Eet je voldoende? Heb je stress? Voel je alleen trillingen of zien anderen dit ook? Etc etc.

Gelukkig is het is het in de meeste gevallen volledig onschuldig, maar lastig. En in andere gevallen kan het een teken zijn van iets serieus.

Maak dus een afspraak bij de huisarts.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Wat hamerhaai zegt.
Drink je veel koffie?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
meer water drinken... (en minder koffie en alcohol)
Lorem Ipsum
Kan inderdaad van alles zijn. Teveel koffie, energydrankjes, alcohol/drugs, medicijnen,. Een bijwerking van een van mijn inhalators voor astma heeft bv. trillende handen als bijwerking.
Als je je zorgen maakt even langs de huisarts.
Het kan duizend oorzaken hebben. En wij kunnen het niet beoordelen. Een huisarts wel. Die mag dat ook, wij niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven