Trillende spieren en kramp
maandag 21 juni 2010 om 10:13
Ik heb al een paar weken last van trillende spiertjes overal in mijn lichaam: kuit, voet, bil, oog, lip. Heb ook vaker kramp in spieren op vreemde plekken.
Ben niet moe, loop ook gewoon hard maar maak me wel zorgen. Het is begonnen sinds ik een nieuwe baan heb. Misschien een te hoge spierspanning o.i.d? Herkend iemand dit?
Ben niet moe, loop ook gewoon hard maar maak me wel zorgen. Het is begonnen sinds ik een nieuwe baan heb. Misschien een te hoge spierspanning o.i.d? Herkend iemand dit?
maandag 21 juni 2010 om 10:49
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb niet het gevoel dat het gerelateerd aan het sporten is. Na het sporten gaat het juist vaak heel goed. Ik heb het meeste last als ik ontspan. S avonds op de bank of in bed voel ik overal van die opploppende spiertjes en krijg ik her en der spierkramp. Ik slik al magnesium. Uit bloedonderzoek kwam geen tekort. Mijn b12 was 170 ook dat was goed volgens de huisarts.
Hij heeft geen verklaring voor mijn klachten, Maar misschien herkend iemand dit.
Hij heeft geen verklaring voor mijn klachten, Maar misschien herkend iemand dit.
maandag 21 juni 2010 om 10:49
maandag 21 juni 2010 om 10:50